Ocena śródroczna, roczna - kl. I-III

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
Paula_ang
Posty: 36
Rejestracja: 2010-05-21, 20:55
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski, Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: łódzkie

Ocena śródroczna, roczna - kl. I-III

Postautor: Paula_ang » 2012-01-18, 17:53

Witam.
Od września jestem nauczycielem angielskiego kl. I-II SP. Jest to moja pierwsza praca. Zbliża się koniec pierwszego semestru. W dzienniku lekcyjnym zauważyłam, że nauczyciel nauczania ed.wcz. wystawiła ocenę opisową śródroczną uczniów. W statucie zapisane jest, że ocena opisowa uwzględnia również postępy w nauce języka angielskiego.
I tu pytanie do bardziej doświadczonych nauczycieli : Czy moja ocena opisowa powinna być uwzględniona w tej napisanej przez nauczyciela ed. wcz. czy ja piszę w dzienniku swoją ocenę opisową ?? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
nowicjuszka

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Ocena śródroczna, roczna - kl. I-III

Postautor: linczerka » 2012-01-18, 18:12

Tak, jest to przedmiot obowiązkowy. To samo na świadectwie. Trzeba krótko i treściwie. Patrz podstawa programowa. Koniecznie jest napisanie w jakim stopniu dziecko opanowało materiał przewidziany dla danej klasy na semestr, np. (kl. III - Bardzo dobrze rozumie wypowiedzi ze słuchu. Radzi sobie w czytaniu ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań. Bezbłędnie reaguje werbalnie i niewerbalnie na proste polecenia nauczyciela.). Trzy zdania na temat każdego dziecka powinny wystarczyć. Dajesz wychowawcy, który z kolei dopisuje do swojej oceny. U nas praktykowane jest na pendrivie, potem kopiuj - wklej.
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

smv
Posty: 143
Rejestracja: 2007-09-17, 18:53

Re: Ocena śródroczna, roczna - kl. I-III

Postautor: smv » 2012-01-19, 19:11

u mnie jest jedno zdanie: uczen opanował tresci programowe wstopniu: calkowitym/czesciowym/minimlanym