Postautor: linczerka » 2012-03-11, 13:15
Ewentualne moje błędy złóż na moją nieznajomość tego języka.
Myślę, że najprostszym rozwiązaniem będzie realizacja tematów na poziomach. Tylko zastanawiam się, jak te poziomy tworzyć: klasami czy też wiedzą i umiejętnościami, bo czasem drugoklasista może więcej niż trzecioklasista. Może przez kilka zajęć zadania do wyboru, nim się zorientujesz? Obrazowo: wokół tematu "Ubiór" - jedni dopasowują i przyklejają gotowe napisy, drudzy uzupełniają zdania/wyrażenia, jeszcze inni piszą samodzielnie.
A może warto te zajęcia sprowadzić do tworzenia portfolio "Ja i moje otoczenie" lub coś w tym stylu. Wówczas masz szerokie pole do popisu. Wychodzisz od prezentowania swojej osoby, potem rozszerzasz tematykę bardziej szczegółowo wokół świata dziecka. Tak mi się nasunęło. Może ktoś ma lepsze pomysły?
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia