Wynagrodzenie nauczyciela a doktorat

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

haron123
Posty: 2
Rejestracja: 2011-02-18, 12:48
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Wynagrodzenie nauczyciela a doktorat

Postautor: haron123 » 2011-02-18, 13:10

Dzień dobry.
Zainteresowało mnie zagadnienie, które zostało poruszone przez Pana na forum, a mianowicie korelacja między poziomem wykształcenia nauczyciela a wynagrodzeniem. Jestem od 2002 roku nauczycielem w szkole średniej. Doktorat obroniłem w 2003 roku. Obecnie jestem nauczycielem dyplomowanym. Słusznie Pan zauważył, iż nie ma pełnego powiązania między poziomem wykształcenia nauczyciela, a minimalną stawką zasadniczą wynagrodzenia. Bardzo chętnie zaangażowałbym się w jakąś "grupę działania", która monitowałaby w Ministerstwie Edukacji w sprawie uregulowania w/w kwestii.
Proszę o kontakt.
Pozdrawiam
JM

bietka
Posty: 9
Rejestracja: 2009-08-26, 10:59
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: Wynagrodzenie nauczyciela a doktorat

Postautor: bietka » 2011-02-20, 18:17

Kochani. Czemu służy ta dyskusja? Podanie do dyrektora o dofinansowanie studiów III stopnia i na studia III stopnia , niestacjonarne. (Czy w dalszym ciagu obowiazuje srednia ze studiów jako jede z najważniejszych warunków ubiegania sie o przyjecie :D ?)

jgdk
Posty: 21
Rejestracja: 2011-06-19, 17:39
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Fizyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wynagrodzenie nauczyciela a doktorat

Postautor: jgdk » 2011-08-30, 21:55

Mam doktorat, rozpoczęłam pracę w szkole średniej, nie dostałam żadnego dodatku z tego tytułu. Dostałam pensję jak zwykły stażysta. Niestety mam za mało lat stażu pracy, żeby móc zostać z awansu nauczycielem kontraktowym. Choć dorobek naukowy mam odpowiednio duży ale brakuje mi 2 lat stażu pracy.
"Łatwo jest wychować łatwe dziecko, trudno - trudne"
Barbara Arska-Karyłowska

Awatar użytkownika
SZYSZKA88
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-24, 19:51
Kto: nauczyciel