kwalifikacje pedagogiczne dla psychologa

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

cloeg
Posty: 1
Rejestracja: 2012-08-27, 21:17
Kto: student
Lokalizacja: lubuskie

kwalifikacje pedagogiczne dla psychologa

Postautor: cloeg » 2012-08-27, 21:27

Witam!
jestem studentką V roku psychologii, w chwili obecnej odbywam praktyki w poradni psychologiczno pedagogicznej, która pracuje na warunkach wyznaczonych przez oświatę. Zostałam poinformowana, że jeśli po ukończeniu studiów będę się starała o posadę w szkole lub innej placówce oświatowej, to muszę mieć ukończony kurs przygotowania pedagogicznego, lub kwalifikacje pedagogiczne. Bardzo proszę o pomoc w celu określenia jakiego dokładnie rodzaju to ma być kurs i jakie placówki go prowadzą? Myślę, że warto abym rozpoczęła dany kurs jeszcze w trakcie V roku studiów, co może być pomocne podczas szukania pracy po ukończeniu studiów. Bardzo proszę o radę.

Awatar użytkownika
Afroditte
Posty: 479
Rejestracja: 2007-11-28, 21:38
Lokalizacja: tu i ówdzie

Re: kwalifikacje pedagogiczne dla psychologa

Postautor: Afroditte » 2012-08-27, 22:37

Taki kurs można zrobić w każdym ośrodku doskonalenia nauczycieli, również niektóre uczelnie go prowadzą. Jest to kurs odpłatny i trwa około roku.
"My wish is world's command"

Awatar użytkownika
dora8201
Posty: 129
Rejestracja: 2012-07-25, 13:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: kwalifikacje pedagogiczne dla psychologa

Postautor: dora8201 » 2012-08-29, 15:14

cloeg, odpowiem Ci w temacie bo w końcu jest taki na którym się znam i dotyka mojego gruntu zawodowego:)