Dwie umowy, dwa niepełne etaty

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kiamara
Posty: 5
Rejestracja: 2008-09-28, 19:02
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Dwie umowy, dwa niepełne etaty

Postautor: kiamara » 2008-09-28, 19:21

Pracuję w szkole, gdzie obecnie jestem zatrudniona, szósty rok. Do tej pory miałam pełen etat ( z nadgodzinami w dodatku) jako polonista,w tamtym roku skonczyłam studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i chciałam spróbować pracy jako reedukator. Dyrekcja nie miała nic przeciwko, koleżanka reedukator też nie - dostała część godzin jako polonista. W tym roku dostałam język polski w jednej klasie (6 godzin z wychowawstwem) plus 6 godzin koła polonistycznego (z godzin dyrektorskich), czyli 12 godzin mam jako polonista. Do tego pracuję jako reedukator - tu mam pół etatu, 10 godzin. Podpisuję dwie umowy, gdzie z żadnej nie mam pełnego etatu. Zastanawiam się, czy przysługują mi w związku z tym wszelkie świadczenia? Już wiem, że finansowo wychodzi mi to mniej z tych 2 umów niż gdybym miała jedną na 22 godziny (czyli etat plus nadgodziny). Tym bardziej jest to dla mnie ważne, że jestem w ciązy i od lutego będę na macierzyńskim, a wcześniej być może na zwolnieniu lekarskim, zalezy od tego, jak się będę czuła. Czy dostanę normalne świadczenie urlopowe? Jak będzie naliczane wynagrodzenie w okresie zwolnienia a potem macierzyńskiego? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Jethro Tull
Posty: 885
Rejestracja: 2007-08-07, 23:08

Re: Dwie umowy, dwa niepełne etaty

Postautor: Jethro Tull » 2008-09-29, 22:25

W takim wypadku winna być jedna umowa na tzw. etacie łączonym. OP winien podjąć uchwałę w jakis sposób obliczyc pensum nauczyciela, który pracuje na godzina dzie jest rózny wymiar pensum i do tej uchwały OP trzeba zerknąć
Ponadto jakoś dziwnie to jest skoro pracujesz już 6 rok to jeśli robiłas awans na mianowanego powinna to być umowa na podstawie mianowania.

kiamara
Posty: 5
Rejestracja: 2008-09-28, 19:02
Kto: nauczyciel