prawa studiującego nauczyciela

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

eteacher
Posty: 3
Rejestracja: 2009-09-23, 14:57
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: wielkopolskie

Dofinansowanie studiów mgr + zwrot za dojazd

Postautor: eteacher » 2009-09-23, 15:02

Witam serdecznie,
wiem, że temat był już poruszany, jednak nie znalazłem odpowiedzi, które by mnie w pełni usatysfakcjonowały, więc postanowiłem założyć nowy wątek.

Chodzi mi o następujące sprawy:
1. Jak wygląda kwestia dofinansowania studiów magisterskich? Jestem bardzo młodym nauczycielem, dopiero uzyskałem stopień nauczyciela kontraktowego i pytając kolegów i koleżanki z pracy o tę kwestię, otrzymuję sprzeczne informacje. Jedni twierdzą, że mogę otrzymać 50% dofinansowanie kosztów nauki, ale nie więcej niż 500zł. Inni twierdzą znowu, że otrzymam 50%, ale nie ma ograniczenia, jeżeli chodzi o sumę. To jak w końcu jest?:)

2. Czy szkoła zwraca nauczycielowi koszty dojazdu na studia, czy jest to już częścią dofinansowania do studiów?

Pozdrawiam i dziękuję za czas poświęcony na odpowiedź.

whatagirl
Posty: 15
Rejestracja: 2009-02-04, 11:33
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: pomorskie

Re: prawa studiującego nauczyciela

Postautor: whatagirl » 2009-09-23, 15:51

szkola dofinansowuje w miare mozliwosci. ja mialam akurat takie szczescie ze tlyko bylo 3 czy 4 studentow u mnie w pracy wiec sporo nam dofinansowali (wiem ze jest przepis ze max 50% i cos okolo tego nam dali). Najgorsze jest to ze dali mi umowe do podpisania ze po zakonczeniu studiow 3 lata bede pracowac w tej szkole (podpisalam to ale teraz troche zaluje) nie wiem czy wogole to jest zgodne z prawem ze daja takie cos do podpisu? co do dojazdow to btralam delegacje i dostawalm zwrot za dojazd ale tlyko pociagiem osobowym i bilet ulgowy bo za pospiecha juz nie oddawali...

motylek8
Posty: 365
Rejestracja: 2008-02-04, 14:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: prawa studiującego nauczyciela