jak poprawnie metodycznie poprowadzic lekcję...

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

amberino
Posty: 20
Rejestracja: 2010-07-26, 17:46
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

jak poprawnie metodycznie poprowadzic lekcję...

Postautor: amberino » 2010-12-04, 08:13

Witam,

mam do Was pytanie, a zarazem prośbę.
Jestem studentką anglistyki. Na warsztatach metodycznych mam do poprowadzenia lekcję, której tematykę mam sama sobie wybrac. :?

Po głębszym zastanowieniu, uznałam że wybieram grupę docelową osób dorosłych lub osób w średniej szkole i decyduję się na lekcję poświęconą zawodom.
Poziom pre-intermediate, ew. intermediate...

I teraz pytanko do Was.
Muszę przez 45min przecwiczyc wszystkie sprawności (może oprócz pisania) i brakuje mi listeningu związanego z zawodami. Muszę wybrac jakiś ciekawy, trochę może śmieszny.
Przeglądałam NEF (elementary) tam jest coś takiego, tylko to inny poziom.
Ponadto, jak mam przecwiczyc gramatykę, nie mówiąc, że to gramatyka?
Tak mi powiedziała nasza pani metodyk...
Czyli zakładam, że przedstawiając grupie słownictwo związane z zawodami posługuję się Present Simple, używam articles i nie mówię zasad, tylko steruję ich tak, żeby sami bezwiednie tego używali? :crazy: Jak to ma byc? Proszę poradźcie!
Będę wdzięczna, za jakieś wskazówki dot. poprowadzenia takiej lekcji. Może ktoś ma podobne konspekty?
Będę bardzo wdzięczna.

Awatar użytkownika
Jolly Roger
Posty: 1650
Rejestracja: 2007-12-15, 18:34

Re: jak poprawnie metodycznie poprowadzic lekcję...

Postautor: Jolly Roger » 2010-12-05, 18:30