Znaleziono 41 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: ahaja777
2008-04-24, 14:46
Forum: Pogaduszki
Temat: Z uśmiechem witaj każdy dzień
Odpowiedzi: 6176
Odsłony: 513058

Re: Z uśmiechem witaj każdy dzień

słucha ktoś z was KORN'a ?
autor: ahaja777
2008-04-24, 14:45
Forum: Pogaduszki
Temat: Z uśmiechem witaj każdy dzień
Odpowiedzi: 6176
Odsłony: 513058

Re: Z uśmiechem witaj każdy dzień

heeeeeeeeeeeelołłłłłłłł ;*
autor: ahaja777
2008-04-10, 19:49
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

....... :P :mrgreen: hehe , lepiej ;)
autor: ahaja777
2008-04-09, 19:40
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

Ok ... niech będzie , więc chociaż staraj sie być nautralny ;) ;?
autor: ahaja777
2008-04-08, 18:51
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

Heh xD hmm ... mam już taki talent do zadzierania z całym światem ... Ale pisałam , ze chce pokazać swoją lepszą stronę . catchmeifyoucan, nie daje mi takiej szansy . Zresztą co tu duzo pisać . Pozstaram sie poprawic hihi 8) :wink:
autor: ahaja777
2008-04-08, 15:10
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

Niekiedy :P Ludzie z tego forum mają skłonności do zbyt pochopnego oceniania i szufladkowania :ble: .
autor: ahaja777
2008-04-07, 21:47
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

Kiedys moze dam wiecej ...... :mrgreen:
autor: ahaja777
2008-04-07, 18:24
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

hehe xD To była przenosnia ;) Udało sie :jupi:


Usuwam :P
autor: ahaja777
2008-04-07, 13:35
Forum: Kącik uczniowski
Temat: praca domowa nielegalna
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 39506

Re: praca domowa nielegalna

Tylko przypominam . Wcale ich nie popieram .
autor: ahaja777
2008-04-07, 13:26
Forum: Pogaduszki
Temat: Zdjęcia forumowiczów
Odpowiedzi: 427
Odsłony: 72907

Re: Zdjęcia forumowiczów

Dodałabym swoje ale nie moge coś wkleić :?


Fotki.pl nie bede reklamowac buehe xD :rotfl:
autor: ahaja777
2008-04-07, 13:21
Forum: Pogaduszki
Temat: Z uśmiechem witaj każdy dzień
Odpowiedzi: 6176
Odsłony: 513058

Re: Z uśmiechem witaj każdy dzień

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Be happy ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
autor: ahaja777
2008-04-07, 12:54
Forum: Kącik uczniowski
Temat: praca domowa nielegalna
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 39506

Re: praca domowa nielegalna

Szkoła jest urzędem, może robić tylko to, do czego ma uprawnienia. Nie ma przepisów dających jej prawo zadawania prac domowych :mrgreen: Odrabiania lekcji w domu to ograniczanie konstytucyjnego prawa do wypoczynku. Tak jest w teorii , ale w praktyce nikt nie zwraca na to uwagi . Osobiście uważam , z...
autor: ahaja777
2008-04-06, 23:01
Forum: Pogaduszki
Temat: Nocne marki
Odpowiedzi: 2088
Odsłony: 187981

Re: Nocne marki

relicher, hehe ^ ^ ... Ja też ! Mam 2 braci i zawsze mnie wyganiają na bramke :wink:
autor: ahaja777
2008-04-06, 22:43
Forum: Kącik uczniowski
Temat: NAUCZYCIELU - USZANUJ TAJEMNICĘ KORESPONDENCJI! KOMÓRKI!!!!
Odpowiedzi: 112
Odsłony: 26223

Re: NAUCZYCIELU - USZANUJ TAJEMNICĘ KORESPONDENCJI! KOMÓRKI!!!!

dushka pisze:czytasz ty czasem słownik ortograficzny?
Nie , aż taka ambitna nie jestem ... Kto Ci czyta słownik ortograficzny ? Lepiej poczytać poematy dushki ^^ :mrgreen:
autor: ahaja777
2008-04-06, 22:41
Forum: Kącik uczniowski
Temat: NAUCZYCIELU - USZANUJ TAJEMNICĘ KORESPONDENCJI! KOMÓRKI!!!!
Odpowiedzi: 112
Odsłony: 26223

Re: NAUCZYCIELU - USZANUJ TAJEMNICĘ KORESPONDENCJI! KOMÓRKI!!!!

:mrgreen: Przepraszam bardzo za orta :P Kazdemu się może przytrafić ... (teraz mi będzie wstyd:|)

Wyszukiwanie zaawansowane