Znaleziono 366 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: qjaf
2019-04-25, 17:07
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

fragola pisze:To nie "sianie krytykanctwa" tylko dyskusja. Już po sąsiednim wątku widać było, że taka dyskusja się nie uda. Wszystko biało- czarne.

No akurat moj post odnoszacy sie do strajku byl wywazony. No ale dalej czekam na jakies konkretne propozycje. Kogokolwiek :D
autor: qjaf
2019-04-25, 16:07
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Lepiej przedstawcie lepsza formule strajku, a nie sianie krytykanctwa.
autor: qjaf
2019-04-25, 14:24
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Spokojnie, strajk sie zakonczyl. Modlitwy zostaly wysluchane :D
autor: qjaf
2019-04-25, 12:54
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Strajk zly, bo rodzice musza opiekowac sie dziecmi. Strajk zly, bo nie wplynie na rzadzacych. W koncu zly, bo rodzice jeszcze bardziej znienawidza nauczycieli. A zatem wnioski nasuwaja sie same. Siedz jak frajer i milcz, ciesz sie ze w ogole masz robote. Nie wychylaj lba, bo PiS ci zmieni pensum, a ...
autor: qjaf
2019-04-25, 09:48
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Kto naglasnial, ze malo pracujemy? No chyba TVP, bo tvn czy nawet polsat podchodzily do sprawy w miare obiektywnie. Przynajmniej prezentowaly 2 strony medalu. Nie zauwazylem, zeby "prestiz" zawodu przed strajkiem byl wyzszy niz teraz. Juz widze jak rodzice wycofuja dzieci z mojej podstawow...
autor: qjaf
2019-04-24, 16:32
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Ale jaka forma? ?Nie wypelniam librusa i innych dokumentow? Kto by to zauwazyl w jakis znamienny sposob? Kto by chcial, to by zauwazyl, ale wiekszsc pewnie nie. Wydaje sie, ze nie ma dobrej formy strajku w przypadku takiego zawodu. My "se mozemy" tylko. Troszke taka grecka tragedia :)
autor: qjaf
2019-04-23, 23:43
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Forum nie jest od zmieniania np. sytuacji materialnej nauczycieli. To po pierwsze. A po drugie wkladanie kija w mrowisko prowadzi doslownie do niczego albo do takich metnych gadek. No chyba, ze ktos przyszedl tu z konkretnym zamiarem :D „Idę o zakład, że większość z Was to tylko na forum potrafi krz...
autor: qjaf
2019-04-23, 21:53
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Fragola, o czym mowisz???
autor: qjaf
2019-04-23, 20:51
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

To ze wsrod nauczycieli wielu jest slizgaczy czy hipokrytow to nikogo nie dziwi. Takie mamy spoleczenstwo, tacy sa ludzie. Wypowiedzi trola nie bede komentowac :D
autor: qjaf
2019-04-23, 13:01
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Tacy "napalency" bez wyobrazni to juz w ogole watpliwi nauczyciele :)
autor: qjaf
2019-04-22, 23:24
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

W normalnym (idealnym?) kraju przyzwoity obywatel predzej wybaczylby drobnemu zlodziejaszkowi niz powiedzial pozytywne slowo na temat Zalewskiej np., a bron boze, nie wsparlaby ja w wyborach do parlamentu europejskiego. A co ja czytam? Ponoc ta kobitka ma jakichs zwolennikow :D Kaczynski udaje, ze n...
autor: qjaf
2019-04-22, 20:57
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

E tam, zaden przecietniak nie bedzie pamietac o tym strajku za miesiac nawet. Sam w sobie strajk to wartosc dodana, kwestia bycia albo czlowiekiem albo...no coz, to juz niech kazdy sam sobie dopowie. Co do dalszych losow no trudno sobie wyobrazic zakonczenie strajku jutro. Ja tylko przypomne, ze Klu...
autor: qjaf
2019-04-13, 14:42
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

A kiedy w edukacji bylo dobrze i kiedy panowala sprawiedliwosc, mozna spytac ;)
autor: qjaf
2019-04-13, 13:21
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

Brzmi to dobrze, ale jak to wykonac w praktye? Wychowawcy z zalozenia maja wiecej roboty i w zwiazku z tym zwykli przedmiotowcy co mieliby robic? Po prostu inaczej dzialac na rzecz szkoly? Co do godziny to sie i tak nie bedzie zgadzac, ale moze jakos sie usredni...
autor: qjaf
2019-04-12, 21:34
Forum: Pogaduszki
Temat: Strajk
Odpowiedzi: 185
Odsłony: 16667

Re: Strajk

czyli niektorzy beda pracowac sila rzeczy ponad etat, a niektorzy w ogole wyleca.

Wyszukiwanie zaawansowane