Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy gry uczą? Dotarcie do ucznia.
Autor Wiadomość
willsondee 

Przedmiot nauczania: Wychowanie fizyczne
Post nr 1, Wysłany: 2010-12-06, 14:51   Czy gry uczą? Dotarcie do ucznia.

Witam serdecznie.
Z wykształcenia jestem pedagogiem, choć życie rzuciło mnie na inne tory i obecnie pracuję w firmie Cenega, zajmującej się dystrybucją gier komputerowych. Wiadomość kieruję do nauczycieli historii chcąc zwrócić uwagę na ciekawy produkt jaki ostatnio pojawił się w naszym katalogu. Jest to gra Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu, w którą włożyliśmy wiele pracy, współpracując na przykład z Jackiem Komudą trzymającym pieczę nad merytoryczną zawartością polskiej edycji. Myślę że gry tego typu potrafią przyciągnąć uczniów do samej historii i przekazać im choćby podstawy wiedzy w przystępnej dla nich formie. Po więcej informacji o grze zapraszam tutaj: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49679 a filmik ukazujący grę tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=FUZR8ikvOEE

Chcemy zachęcić młodzież do korzystania z tego typu gier i tu po części kierujemy się do was. Myślę że możemy nawet przeznaczyć po sztuce gry dla konkretnych nauczycieli chcących wziąć udział w akcji. Grę można by wykorzystać jako nagrodę za najlepiej napisany sprawdzian. To oczywiście tylko przykład i czekam na wasze pomysły oraz chęć pomocy. Zainteresowanych nauczycieli historii kieruję na mój adres mailowy:
Michal.Gebski(at)cenega.com (oczywiście zamiast "(at)" należy umieścić "@")
Pozdrawiam serdecznie.

Jolly Roger 

Przedmiot nauczania: polglisz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 2, Wysłany: 2010-12-08, 16:02   

gry uczą. To tyle jeśli chodzi o pytanie. Zachęcająca reklamówka choć w filmiku tubkowym niewiele widać. Jednak chyba mam już prezent dla młodego.