Post nr 1, Wysłany: 2011-11-20, 22:02 nowy nauczyciel i podrecznik
dostalam podrecznik, przerabialam go, ale niektore tematy tam opisane byly jakies blade i mdle, wiec dalo rade to "przyspieszyc",teraz zaczynam sie bac, ze skoncze podrecznik w kwietniu i co wtedy. co mi grozi, wiem moge przedluzac w nieskonczonosc, robic poltematy, i nie mowcie ze przepadna zajecia, bo do tej pory nie przepadly mi zawsze, a swiąt jest raptem dwa tygodnie na rok(odliczylam juz ferie)
jestem nowym nauczycielem i stad ten durny pomysl, obiecuje juz nigdy wiecej:(
mam nadzieje ze zwierzchnik nie wezmie dziennika
ale program konczy sie na wieku XVI wlasnie. w kwietniu. czy w maju i czerwcu ktos mi glowe urwie, jak zrobie material z XVII? jestem w sytuacji ze juz tego nie cofne. i raczej sie nie przyznam w szkole do tego.
Możesz tak realizować materiał, by wystarczyło go nawet na lipiec, to nie powinien być problemem. Wystarczy poszerzyć nieco zakres wiadomości dotyczący wieków wcześniejszych lub wachlarz ćwiczeń, czy zajęć ich dotyczący i gotowe.
A jeśli nawet zrobisz ten wiek XVII, to przecież nic się nie dzieje. Możesz nawet się do tego przyznać.
Basso profondo
Post nr 7, Wysłany: 2011-11-22, 09:41
marynia32 napisał/a:
naprawde nie ma nauczycieli innych
Naprawdę jest wielka potrzeba powrotu do idei edukacji klasycznej, do kształtowania umiejętności precyzyjnego, trafnego, logicznego wyrażenia swoich myśli, do kształtowania piękna języka polskiego, z jego składnią, ortografią oraz interpunkcją. Trzeba nam powrotu do tego przede wszystkim w kształceniu nauczycieli.
Medice, cura te ipsum!
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
Program kończy się na wieku XX.
Na wieku XVI może co najwyżej kończyć się podręcznik na dany rok.
marynia32 napisał/a:
ale lepiej cicho sza!!!
Dlaczego cicho sza?