Madziaczek
Przedmiot nauczania: Zerówka w szkole
Post nr 1, Wysłany: 2007-08-24, 13:36 Praktyki w szkole
Jestem studentką 5 roku (od października). cały wrzesien mam praktyki w szkole podstawowej w klasach 1-3. Byłabym wdzieczna za wszelkie wskazówki jak postepowac z dzieciakami, jak ich zaciekawic itp. oraz jak sie ubrac, czy trzeba elegancko, czy mozna tak codziennie?? z góry dziekuję za wszelkie podpowiedzi
Przedmiot nauczania: język polski
Wiek: 29 Dołączyła: 08 Sie 2007 Posty: 161 Skąd: z południa Polski
Post nr 2, Wysłany: 2007-08-24, 13:45
Ja też miałam praktyki m.in. w szk. podstawowej, jednak w klasach 4-6... Mimo to, myślę, że szkoła to szkoła, więc jeśli chodzi np. o ubiór to nie musisz, rzecz jasna, od razu wskakiwać w białą bluzkę i jakiś żakiecik... Najlepsza rada- to chyba ubrać się schludnie, niewyzywająco, no i tak, by dało się Ciebie odróżnić od uczniów, hehe... Z tym ostatnim żartuję- Ty takiego problemu mieć ne będziesz, bo wspominasz o praktykach w klasach 1-3... Ja jak miałam w szkole średniej to mnie czasem mylono z uczniami, ale to drobiazg... Nasza opiekunka na praktykach bardzo "krzywo" patrzyła się na wszelkie praktykantki, które ubierały takie bluzeczki, że czasem im pępek bylo widać- więc tego nie polecam, zbyt krótkich spódniczek również nie... Jeśli lubisz chodzić w spodniach, to nie musisz z nich rezygnować. Wydaje mi się, że śmiało możesz ubrać dżinsy i przełamać (ten luz, które one wprowadzają) np. jakimś żakiecikiem... Będzie dobrze!
tak, by dało się Ciebie odróżnić od uczniów, hehe...
o tak to czasami duży problem w liceum
Monita83 napisał/a:
Ja jak miałam w szkole średniej to mnie czasem mylono z uczniami, ale to drobiazg...
Ja choć po 30-dziestce to mam podobny problem
Nikt mi nie daje tyle lat ile mam ale to chyba dobrze
Post nr 4, Wysłany: 2007-08-24, 13:54