[uczeń]asia00
Przedmiot nauczania: studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną
Wiek: 25 Dołączyła: 29 Mar 2008 Posty: 4 Skąd: małopolskie
Post nr 1, Wysłany: 2008-03-29, 20:16 a co z teorią w praktyce?!
Mam kilka pytań do osób profesjonalnie zaangażowanych w praktykę
edukacyjną:
* jakie problemy praktyczne skłoniły kiedyś pania/pana do siegniecia
po teorie naukowe?
* i czy wogóle odnosi się pan/pani do teorii naukowych?!
* jeśli tak, to co to były za teorie?
* z jakimi teoriami zapoznał/a się pani/pan w procesie studiowania
pedagogiki
Jestem studentka Akademii Pedagogicznej, studiuje pedagogike
przedszkolną i wczesnoszkoną Bardzo prosze o udzielenie informacji
na powyższe pytania. Będę bardzo wdzięczna
Wyrażenie przyimkowe "w ogóle" piszemy rozłącznie. To tyle na temat praktyki bez teorii.
_________________ otaka
[uczeń]asia00
Post nr 3, Wysłany: 2008-04-08, 08:58
otaka napisał/a:
Wyrażenie przyimkowe "w ogóle" piszemy rozłącznie. To tyle na temat praktyki bez teorii.
gratuluję! w wytykaniu błędów jest pani mistrzynią!
właśnie tacy są-na szczęście niektórzy tylko-nauczyciele... i zwłaszcza takie zachowanie nasuwa mi wątpliwości co do kontynuacji studiów pedagogicznech... bo może ja też kiedyś tak skończę... oby nie!
Co do ankiety, to ja jestem leniwy i nie czytuje fachowej literatury z teoretycznymi wykładami. Chętniej korzystam z różnych konferencji na których teoria jest podbudowana przykładami, gotowymi rozwiazaniami.
Niestety żadnej teorii nie potrafię nazwać po "imieniu" i nawet tutaj niedawno zostałem zastrzelony obcą mi nazwą, po jednak przeczytaniu "czym to się je" okazało, że rzecz zupełnie zwykła codzienna
_________________ We gonna ride the sea,
we pray to the wind and the glory
That's why we are raging wild and free
Co do błędów: oczywiście znalazłam je, ale nie będę wskazywać, pozwalając tym samym autorce postu ćwiczyć autokontrolę ortograficzną. Przyda się.