Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podważenie oceny z zachowania
Autor Wiadomość
Fantazja 102 

Przedmiot nauczania: Historia
Post nr 1, Wysłany: 2012-02-05, 19:00   Podważenie oceny z zachowania

Cześć,
mam pytanie, może ktoś znajdzie chwilkę żeby mi odpowiedzieć.... Nie było mnie na radzie (poważnie chorowałam), gdzie zatwierdza się oceny z zachowania. W naszej szkole wystawia się je miedzy innymi przy pomocy punktacji, która ma być pomocą dla wychowawcy, ale jak mi się wydaje nie powinna być decydująca. Na radzie obniżono zachowanie kilku uczniom! Zastanawiam się czy to było zgodne z prawem, bo z tego co mi wiadomo wystawiane oceny przez wychowawcę są autonomiczne... mogę się mylić... trochę boli mnie ta sprawa, bo gdybym tam była, ta sprawa by się tak nie potoczyła. Wiem, ze jestem młodym nauczycielem, który się wszystkim przejmuje, ale najzwyczajniej w świecie jest to podważanie mojego zdania.

Proszę, o odpowiedź.
Pozdrawiam

linczerka 
Administracja

Post nr 2, Wysłany: 2012-02-05, 19:15   

Może to Ci pomoże?
http://oswiata.wip.pl/org...y-pedagogicznej

Basso profondo 

Post nr 3, Wysłany: 2012-02-05, 20:02   

Masz rację, ocenę zachowania ustala wychowawca klasy. Nie masz jednak instrumentów prawnych, aby z tym naruszeniem prawa walczyć teraz, po fakcie. Pozostaje ci rozmowa z dyrektorem, bo przecież skarg do kuratorium pisać pewnie nie chcesz.

vuem 

Post nr 4, Wysłany: 2012-02-05, 20:09   

Zasięgając opinii przed ustaleniem ocen, nie spotkałaś się z zastrzeżeniami do owych uczniów?
Punkty oczywiście są swego rodzaju pomocą, może ktoś zbytnio do serca je sobie wziął?
A może Ty nie uwzględniłaś sugestii swoich kolegów i zbyt wysoko oceniłaś swoich wychowanków?

Basiek70 

Przedmiot nauczania: nauczanie zintegrowane
Post nr 5, Wysłany: 2012-02-07, 09:56