Post nr 1, Wysłany: 2009-02-17, 17:59 Awans na mianowanego
Jestem nauczycielem stażystą. Jetsem drugi rok na "oczekiwaniu". Od wrzesnia mogę rozpocząć staz na mianowanego. Z tymże zmieniam pracę od września. Czy istnieją jakieś przeszkody w rozpoczęciu stażu, czy dyrekcja może mi to uniemożliwić ?
Kiedyś było, że trzeba było siedzieć dwa lata w jednej szkole i w niej zacząć staż. Dopiero w trakcie stażu mozna było zmienić szkołe. jak teraz nie wiem.
_________________ We gonna ride the sea,
we pray to the wind and the glory
That's why we are raging wild and free
Ja dopiero jestem na "pierwszym roku" przestoju. Szkoda, że trzeba czekać dwa lata będąc kontraktowym, żeby zacząć staż:(
_________________ Oliwia- mamusia Zuzinka (17.01.2005) i żona Darka
Nauczyciel, jeszcze nie narzekający na pracę
ewkabyl
Przedmiot nauczania: Inne
Wiek: 33 Dołączyła: 05 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: warmińsko-mazurskie
Post nr 7, Wysłany: 2009-05-05, 21:02
Od września rozpoczynam staż na nauczyciela mianowanego, ale ostatnio przeczytałam w internecie, że aby rozpocząć kolejny awans potrzebna jest ocena pracy nauczyciela ( nie mylić z oceną dorobku zawodowego). Jeśli to jest prawda to czy ktoś może mi udzielić więcej informacji na ten temat? Z góry dziękuję
ostatnio przeczytałam w internecie, że aby rozpocząć kolejny awans potrzebna jest ocena pracy nauczyciela
To nieprawda. Ocena pracy nauczyciela nie ma właściwie żadnego związku ani z oceną dorobku zawodowego za okres stażu, ani w ogóle z awansem zawodowym. Spokojnie możesz zaczynać staż.
ewkabyl
Przedmiot nauczania: Inne
Wiek: 33 Dołączyła: 05 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: warmińsko-mazurskie
Witam.
Mam pytanie odnośnie awansu na mianowanego.
Zbliżają się wakacje i chciałbym wiedzieć jak zaplanowac urlop. Kiedy moge mieć egzamin, do kiedy teczke mam zdać, sprawozdanie? Nie chcę żeby dzwonili do mnie gdy np wyleguje się na plaży.
Wiem że dyrektor ma kilkanaście dni na zatwierdzenie sprawozdania, a potem teczka itp?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.