Mam jeszcze jedno pytanie do osob, ktore zdawaly w Krakowie - czy byla mozliwosc przedstawienie prezentacji multimedialnej (tzn. czy byl sprzet:)). Zdaje w Wydziale Edukacji na Stachowicza s. 511.
Kochani! Już po egzaminie. Jestem nauczycielem mianowanym, z czego się ogromnie cieszę!!!
Komisja jak najbardziej w porządku. Przygotowałam prezentację słowną, mówiłam 30 min. Skład komisji:
1. Przedstawiciel OP,
2. 2 ekspertów,
3. Dyrektor,
4. Pani z kuratorium
Pytania:
1. Metody nauczania (wszystkie)
2. Mój wkład w pracę dla środowiska lokalnego,
3. Dokumenty regulujące pracę szkoły,
4. Jakie formy doskonalenia zawodowego wpłynęły na mój dalszy rozwój.
Pozdrawiam wszystkich nauczycieli przed egzaminem i tych po. Udanych wakacji!!
Gapcio ze mnie nie podałam adresu: katewoj1@wp.pl
Dzięki asikk !
jokoko4
Przedmiot nauczania: Inne
Wiek: 39 Dołączyła: 03 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: wielkopolskie
Post nr 53, Wysłany: 2011-08-03, 17:47
Witam wszystkich.
Wszystkim którzy już egzamin maja za sobą gratuluję, a za tych, którzy jeszcze przed sobą trzymam kciuki. Za siebie również, ja zdaję 11 sierpnia i właśnie siedzę nad prezentacją. Miałam już zrobioną PM ale w urzędzie mi powiedziano, ze nie ma warunków do jej przedstawienia, wiec muszę napisać nową, zastanawiam się jak to zrobić. Chyba wezmę trochę ze sprawozdania i z PM. Dla mnie najgorszy jest stres i opanowanie go.
Możesz streścić swoje sprawozdanie. Ja napisałam w punktach, tzn. paragraf i punkty (to co robiłam), paragraf i punkty i tak dalej. Zresztą ten sposób poradziła mi pani ekspertka, u której byłam na szkoleniu. Powodzenia!
Witam wszystkich! Ja mam egzamin 18 sierpnia i zaczynam panikowac
Mam WIELKA prosbe - prosze o przyslanie pytan i odpowiedzi, ktore moga sie pojawic na egzamnie oraz jesli ktos moze sie podzielic prezentacja multimedialna - to bede wdzieczna do grobowej deski!!! Moj mail: bogmon@interia.pl
Pozdrawiam wszystkich zestresowanych i tych juz odstresowanych