Brak uprawnien pedagogicznych, a nauczanie w szkole

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Goga
Posty: 48
Rejestracja: 2008-08-17, 15:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: dolnośląskie

Praca w innym zawodzie

Postautor: Goga » 2008-08-17, 15:28

Witam!
Mam pytanie i duży kłopot. Otóż z wykształcenia jestem polonistką i logopedą, mam też za sobą rok pracy w szkole specjalnej i nie mogę znaleźć pracy w swoim zawodzie. Czy jest możliwe, aby dyrektor zatrudnił mnie na stanowisku nauczyciela nauczania zintegrowanego pod warunkiem, że w tym samym czasie podejmę studia uzupełniające w tym kierunku?
Proszę o szybką odpowiedź
Gosia.

Jethro Tull
Posty: 885
Rejestracja: 2007-08-07, 23:08

Re: Praca w innym zawodzie

Postautor: Jethro Tull » 2008-08-17, 17:28

Tylko w przypadku gdy dyrektor dostanie na to zgodę z KO.. i to tylko na rok

agawin
Posty: 2
Rejestracja: 2008-09-28, 00:12
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: mazowieckie

Bez kwalifikacji

Postautor: agawin » 2008-10-13, 20:51

Witam wszystkich,
Pilnie potrzebuję wyjaśnienia pewnej kwestii. Zaproponowano mi nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej na zastępstwo do końca tego semestru. Niestety nie mam wykształcenia pedagogicznego ani filologicznego. Znajomość języka angielskiego zdobyłam ucząc się w szkołach językowych. Jednak usłyszałam, że karta nauczyciela przewiduje zatrudnienie osoby bez żadnych kwalifikacji w szczególnych okolicznościach. Wymagana jest tylko zgoda z kuratorium. Czy ktoś ma więcej informacji na ten temat?

Awatar użytkownika
Jolly Roger
Posty: 1650
Rejestracja: 2007-12-15, 18:34

Re: Brak uprawnien pedagogicznych, a nauczanie w szkole

Postautor: Jolly Roger » 2008-10-14, 14:50