Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatek stażowy
Autor Wiadomość
Jolo 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 16, Wysłany: 2009-04-15, 18:31   Dodatek stażowy

Witam,
Pracuję w szkolnictwie od 1996 roku ale obecnie od czerwca 2006 do końca tych wakacji przebywam na urlopie wychowawczym.Od września wracam do pracy a konkretnie będę przesiesiona do innej szkoły na moją prośbę za względu na system jednozmianowy.Zastanawiam się jak nowa szkoła naliczy mi dodatek stażowy? Czy wlicza się okres urlopu wychowawczego? Na ile procent mogę zatem liczyć? Jestem nauczycielem mianowanym.
Z góry bardzo dziękuję za wszelkie wyjaśnienia.
Pozdrawiam serdecznie
Jolo

Basiek70 
Administracja

Przedmiot nauczania: nauczanie zintegrowane
Post nr 17, Wysłany: 2009-04-16, 20:14   

z moich doświadczeń: okres urlopu wychowawczego wlicza się do okresu zatrudnienia do dodatku stażowego - niezależnie od stopnia awansu

Jolo 

Post nr 18, Wysłany: 2009-04-17, 13:13   

Dziękuję z odpowiedź,
A czy nie ma różnicy czy nauczyciel przebywał na bezpłatnym wychowawczy czy płatnym?Ja jestem na bezpłatnym,ale talony na święta otrzymałam,wiec może i staż za okres urlopu wychowawczego też mi doliczą?

Basiek70 
Administracja

Przedmiot nauczania: nauczanie zintegrowane
Post nr 19, Wysłany: 2009-04-18, 17:42   

nie ma, po prostu w czasie urlopu wychowawczego jestes nadal zatrudniona
ba, obecnie jest to nawet okres składkowy

jexa 

Przedmiot nauczania: Informatyka|*|Matematyka
Post nr 20, Wysłany: 2009-07-13, 13:32   staż pracy