drugi przedmiot a przygotowanie pedagogiczne

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

liselotte
Posty: 2
Rejestracja: 2010-09-30, 17:57
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Ekonomia
Lokalizacja: lubuskie

drugi przedmiot a przygotowanie pedagogiczne

Postautor: liselotte » 2010-09-30, 18:08

Dzień dobry,
jestem nauczycielem rachunkowości w technikum (licencjat z przygotowaniem pedagogicznym), niedawno zdałam certyfikat językowy z niemieckiego C1 (uprawniający do nauczani min. w szkołach średnich) i chciałabym też uczyć tego języka. Pytanie tylko czy muszę robić drugie przygotowanie pedagogiczne do tego przedmiotu?

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: drugi przedmiot a przygotowanie pedagogiczne

Postautor: dushka » 2010-09-30, 20:03

Nie.

nuuta
Posty: 20
Rejestracja: 2008-05-30, 00:22
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Plastyka
Lokalizacja: pomorskie

Re: drugi przedmiot a przygotowanie pedagogiczne

Postautor: nuuta » 2010-10-19, 09:14

Ja mam podobne pytanie, ale dotyczy plastyki i techniki. Uczę plastyki, ale w przyszłości chciałabym przejąć część techniki. Czy muszę mieć jakieś kursy dot. tego przedmiotu? Mam skończone ASP z przyg. pedagogicznym.

Awatar użytkownika
Witold Telus
Posty: 616
Rejestracja: 2008-03-07, 17:53

Re: drugi przedmiot a przygotowanie pedagogiczne

Postautor: Witold Telus » 2010-10-19, 14:32

Warunki wymagane do posiadania przygotowania pedagogicznego określa rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009. Określa ono że mówiąc o przygotowaniu pedagogicznym