Godziny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Sorbona1
Posty: 2
Rejestracja: 2013-02-05, 19:21
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: wielkopolskie

Godziny

Postautor: Sorbona1 » 2013-02-05, 19:28

Witam,
Chciałbym opisać swój problem. Pracuję w szkole ponadgimnazjalnej składającej się z 4 techników i 1 liceum - oczywiście nauczam Biologii. Jest jeden problem, w żaden sposób nie mogę wyegzekwować od dyrekcji otworzenia przynajmniej dwóch klas z rozszerzoną biologią i chemią, która pomogłaby mi utrzymać etat. Czuje się, jak by chciano się mnie pozbyć - bo wiadomo, że praca na 5h za jakiś czas mi się nie będzie w ogóle opłacała. Padają propozycje rozszerzonych przedmiotów jak geografia, polski, angielski czy historia. A moje prośby o utworzenie klas kończą się tłumaczeniem: "Nasza szkoła, nie jest szkołą sprofilowaną na rozszerzenie z chemii i biologii". Co mogłabym z tym zrobić? Jestem nauczycielką z 23 letnim stażem i byłam zatrudniona na umowę o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin. Mój awans zawodowy to nauczyciel dyplomowany. Chciałam iść do Starostwa, Związków Zawodowych i prawnika ale nie wiem czy to dobry pomysł. Może Wy mi coś doradzicie.

Awatar użytkownika
iluka
Posty: 3015
Rejestracja: 2012-07-25, 12:23
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Re: Godziny

Postautor: iluka » 2013-02-05, 20:38

Sorbona1 pisze:Jestem nauczycielką z 23 letnim stażem i byłam zatrudniona na umowę o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin.
Po pierwsze powinnaś być już zatrudniona PRZEZ MIANOWANIE. Po drugie wydaje mi się, że podejście z egzekwowaniem od dyrekcji nie jest najlepszym podejściem.
Zakładam, że projekt klas z rozszerzeniem jest przemyślany. U mnie dwa ogólniaki mają różne profile i nie wchodzą sobie w drogę przy rekrutacji.
Sorbona1 pisze:Co mogłabym z tym zrobić?
Zrobić studia podyplomowe z drugiego kierunku?
W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca. Paulo Coelho