Przepisy przy zmianie miejsca pracy - pomóżcie!!!

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Mailo
Posty: 1
Rejestracja: 2009-06-29, 17:16
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Przepisy przy zmianie miejsca pracy - pomóżcie!!!

Postautor: Mailo » 2009-06-29, 23:37

Witam!
W przeciągu roku czeka mnie zmiana miejsca zamieszkania a tym samym wypowiedzenie pracy w dotychczasowym przedszkolu i podjecie pracy w nowym miejscu. Moje pytanie brzmi: w jaki sposób przeprowadzić w jak najkorzystniejszy dla mnie sposób proces zwolnienia z pracy. Interesuje mnie: termin złożenia przeze mnie wypowiedzenia, zachowanie ciągłości pracy (czy jest możliwość zawieszenia mojej pracy w dotychczasowej placówce na czas określony przez dyrektora, aby kontynuować staż pracy w nowym miejscu), czy jeśli ja wypowiadam prace to należą mi się jakieś gratyfikacje pieniężne (odprawa, świadczenia przeniesieniowe). Dodam że jestem nauczycielem dyplomowanym i pracuje w przedszkolu publicznym od 12 lat (umowa na czas nieokreślony). Będę wdzięczna za każdą radę!!!

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Przepisy przy zmianie miejsca pracy - pomóżcie!!!

Postautor: malgala » 2009-06-30, 14:56

Mailo pisze:w jaki sposób przeprowadzić w jak najkorzystniejszy dla mnie sposób proces zwolnienia z pracy

Najlepiej za porozumieniem stron. Nic wtedy nie tracisz.

Mailo pisze:czy jest możliwość zawieszenia mojej pracy w dotychczasowej placówce na czas określony przez dyrektora, aby kontynuować staż pracy w nowym miejscu), czy jeśli ja wypowiadam prace to należą mi się jakieś gratyfikacje pieniężne (odprawa, świadczenia przeniesieniowe). Dodam że jestem nauczycielem dyplomowanym

Żadne świadczenia w takim przypadku się nie należą.
Nie rozumiem tylko o jakim stażu piszesz skoro jesteś nauczycielem dyplomowanym.

marianka
Posty: 114
Rejestracja: 2008-08-24, 21:20
Kto: nauczyciel