Rozwiązanie umowy po macierzyńskim.

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

emkatur
Posty: 4
Rejestracja: 2009-11-03, 09:07
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Rozwiązanie umowy po macierzyńskim.

Postautor: emkatur » 2011-05-31, 13:35

Urlop macierzyński skończył mi się w maju. Planowałam od września iść na urlop wychowawczy. Niestety nie udało mi się złożyć wniosku, bo od razu po pojawieniu się w szkole dyrektor rozwiązał ze mną umowę o pracę. Była to umowa na czas nieokreślony. Powodem rozwiązania jest likwidacja stanowiska pracy...zwiazana z likwidacja oddziałów...
Oczywiście z racji stażu pracy otrzymam dwumiesieczną odprawę i trzymiesięczny okres wypowiedzenia( do końca wakacji). Jestem nauczycielem matematyki w szkole średniej i z tego co wiem w szkole w której uczę są prowadzone dodatkowe zajęcia z matematyki. Nie wiem jaki bedzie nabór w tym roku i ile odziałów powstanie. Wiem za to, że dyrektor zatrudnia również emerytowanych nauczycieli matematyki...Co mogę zrobić w sensie oceny podstaw do zwolnienia. Czy w grę wchodzi tylko sąd? Zaznaczę, że głównie zależało mi na urlopie wychowawczym. Mam dwójkę bardzo małych dzieci i będzie mi teraz trudno znaleźć nową pracę. Czy ktoś potrafiłby mi doradzić w tej kwestii?

Yoka
Posty: 1026
Rejestracja: 2008-04-28, 12:24
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Rozwiązanie umowy po macierzyńskim.

Postautor: Yoka » 2011-05-31, 14:41

a nie mogłaś zwyczajnie się dogadać, że właśnie chodzi Ci o wychowawczy więc nie będzie Cię i tak w szkole, więc może by Cię "przetrzymał" przez ten okres?

emkatur
Posty: 4
Rejestracja: 2009-11-03, 09:07
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Rozwiązanie umowy po macierzyńskim.

Postautor: emkatur » 2011-05-31, 15:13