Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep
 
   
 
 

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wynagrodzenie nauczyciela
Autor Wiadomość
epopeja 

Wiek: 43
Dołączyła: 12 Lip 2006
Posty: 1
Post nr 1, Wysłany: 2006-07-12, 20:28   magister bez podwyżki

Witam wszystkich. I prosze o pomoc. 05.07.2006r. uzyskałam tytuł mgr na UO jednak zaświadczenie jakie wydano mi po obronie nie umozliwia mi uzyskania podwyżki od 1 sierpnia, ponad to we wrześniu będe miała zapłacone z najniższej stawki zasadniczej (czyli jeszcze mniej niż obecnie) co robić w takiej sytuacji na Uniwersytecie poinformowano mnie , że dyplom będę mogła odebrać dopiero po 20 października. Co robić? Jestem jedynym żywicielem rodziny.
 
 
 
lebiodka2

Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8
Post nr 2, Wysłany: 2007-04-27, 19:07   wynagrodzenie za wyjazd na obóz z uczniami w czasie wakacji

Witatam wszystkich serdecznie

Dla bardziej niż ja zorientowanych w temacie mam wielką prośbę o odpowiedzenie na moje pytanie dotyczące właśnie wyjazdu z dziećmi w czasie wakacji.
Poprostu chciałabym wiedzieć, zakładam że znajdzie się ktoś zorientowany - czy jeśli mam wyjechać z uczniami mojej szkoły na 2 tygodnie w czasie wakacji - czy z tego tytułu przysługiwać mi będzie jakieś dodatkowe wynagrodzenie???
Jesli ktos jest w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie to bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie.
Dzięki za uwagę.
Pozdrawiam serdecznie - lebiodka2 :grin:
 
 
brzanka1 
Brzanka1


Wiek: 30
Dołączyła: 14 Kwi 2007
Posty: 42
Skąd: Łazy
Post nr 3, Wysłany: 2007-04-27, 20:59   

Zapytaj dyrektora szkoły albo organizatora :) pozdrawiam
 
 
 
lebiodka2

Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8
Post nr 4, Wysłany: 2007-04-28, 07:21   

:grin: gdyby to było takie proste to już bym to zrobiła...
 
 
brzanka1 
Brzanka1


Wiek: 30
Dołączyła: 14 Kwi 2007
Posty: 42
Skąd: Łazy
Post nr 5, Wysłany: 2007-04-28, 08:29   

to jakie są przeszkody?
 
 
 
lebiodka2

Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8
Post nr 6, Wysłany: 2007-04-29, 09:55   

nie wiem czy pracujesz w szkole, ale tak czy tak nie powinno to być dla Ciebie zaskoczeniem, że szkoła a szkoła to wielka różnica, dyrektor a dyrektor zresztą też...
i tak naprawdę jeśli chodzi o wynagrodzenie za ten wyjazd, to każdy u nas mówi co innego - począwszy od szanownego Pana wójta, a skończywszy na szkolnej sekretarce - chciałam się poprostu dowiedzieć od kogoś z doświadczeniem w tego typu wyjadach jak to było w jego przypadku
pozdrawiam
lebiodka2 :grin:
 
 
poke

Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 13
Post nr 7, Wysłany: 2007-05-22, 20:31   

Po pierwsze - nie musisz wyrazić zgody na taki wyjazd. Na mocy Karty Nauczyciela przysługuje Ci urlop. Po drugie, jeśli już się zgodzisz, przysługuje Ci ekwiwalent w postaci dodatkowego wynagrodzenia według aktualnie obowiązujących stawek lub w postaci dodatkowych dni wolnych od pracy w czasie roku szkolnego.
Pracodawca ma prawo przerwać urlop pracownika w przypadkach nagłych, nieprzewidzianych, gdy obecność pracownika jest konieczna dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania zakładu pracy. Obóz trudno uznać za "nieprzewidziany" przypadek :mrgreen:
 
 
lebiodka2

Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8
Post nr 8, Wysłany: 2007-05-25, 19:59   

dzięki wielkie za kilka słów - powiedziałabym nawet kilka słów otuchy
z jednej strony nie chcę jechać bo jednak wolałabym spędzić ten czas trochę inaczej
ale z drugiej strony szkoda mi tych dzieciaków
bo wiem, że jeśli nie ze szkoły to nigdzie nie będą mieli okazji pojechać, a co więcej - wydawało by się, że przecież nie ja jedna pracuje w tej szkole :lol:
tyle, ze chętnych na wyjazd brak :evil:
najgorzej jak człowiekiem szarpią wyrzuty sumienia :oops:
 
 
nauczycielka07

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 9
Post nr 9, Wysłany: 2007-09-10, 17:56   Wyplata na poczatku miesiaca a wypowiedzenie?

Jak to jest? Jezeli dam wypowiedzenie na poczatku miesiaca i
popracuje jeszcze przez 2 tyg a dostane wyplate to musze oddac
polowe pensji? Jak sie w takich przypadkach robi. Mam umowe na czas
okreslny i obowiazuje mnie 2 tygodniowe wypowiedzenie.
Pracuje w 2 szkolach po pol etatu i niestety ale jedna z nich poprstu mi nie odpowiada. dopiero zaczelam ale dyrekcja troche szurnieta, pozatym to jest szkola integracyjna wiec chore dzieci a ja nie chce z tym obcowac.:( Pani dyrektorka namowila mnie bo jej brakowalo anglistki ale chyba bedzie musiala szukac dalej.
Dziekuje za pomoc.
 
 
renati23 
Administracja


Przedmiot nauczania: przedsiębiorczość
Dołączyła: 08 Cze 2007
Posty: 2839
Post nr 10, Wysłany: 2007-09-10, 18:08   

nauczycielka07, w szkolnictwie pensja płacona jest z góry - co to oznacza - wynagrodzenie za wrzesień dostałaś 3 września więc skoro przepracujesz pół miesiąca to za pozostałe nieprzepracowane dni będziesz musiała oddać pieniądze
 
 
nauczycielka07

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 9
Post nr 11, Wysłany: 2007-09-10, 19:01   

to co bede musiala im zrobic przelew?:) a jak nie zrobie?:) szmieszne troche, wlasnie dlatego ze sie placi z gory:)
 
 
girena 


Przedmiot nauczania: nauczanie zintegrowane, zerówka w szkole
Wiek: 57
Dołączyła: 27 Lip 2007
Posty: 471
Skąd: Pomorze
Post nr 12, Wysłany: 2007-09-10, 19:24   

nauczycielko07 zanim podjęłaś prace w trzeba było sie dobrze zorientować w specyfice szkoły integracyjnej

pozatym to jest szkola integracyjna wiec chore dzieci a ja nie chce z tym obcowac

pracuje w takiej szkole 15 lat i widziałam wielu nauczycieli, którzy nie radza sobie w pracy z dziećmi chporymi, nie ukrywam że to ciężki kawałek chleba ale daje wiele satysfakcji i radośći
_________________
Pozdrawiam wszystkich Irena
 
 
 
eldog 

Wiek: 51
Dołączyła: 02 Sie 2007
Posty: 683
Skąd: Pomorze
Post nr 13, Wysłany: 2007-09-11, 10:36   

Nauczycielka a właściwie dlaczego chcesz odejść z pracy? Wiem, że praca z chorymi dziećmi jest trudna ale mogłaś nie pomyśleć o tym wcześniej przed podjęciem tej pracy? To w sumie jest przerażające! dzieciaki może liczą na Ciebie, na Twoje wsparcie, na Twoja pomoc a Ty co? Ty poddajesz się? Daj spokój, początki są zawsze trudne, później będzie lepiej, może jednak z czasem ta praca przyniesie Ci sporo satysfakcji! Nie poddawaj się i próbuj sobie radzić! Wszystko jest trudne nim stanie się łatwe!
_________________
Umiesz liczyć, to licz w życiu tylko na siebie!
 
 
Marzena82 

Przedmiot nauczania: j.polski, pedagog specjalny
Wiek: 32
Dołączyła: 09 Sie 2007
Posty: 184
Skąd: śląsk
Post nr 14, Wysłany: 2007-09-11, 13:45   

nauczycielka07, praca z "takimi" dziećmi na prawdę ma swoje mocne strony i daję sporo satysfakcji, tylko należy zmienić podejście do nich samych i tego co robisz,a efekty będą murowane.Przemyśl swoją decyzje,bo masz możliwość zdobycia ogromnego "bagażu" doświadczeń...Coś o tym wiem-pracuję już 4 rok w szkole specjalnej...

A patrząc na to z całkiem innej strony,to powiem Ci,że dużo nauczycieli poszukuje pracy w szkołach integracyjnych - nie ukrywajmy faktu 20% dodatek jest "widoczny" w pensji.

Owocnego myślenia...
_________________
PoZdRaWiAm CiEpŁo - Marzena ;)
 
 
nauczycielka07

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 9
Post nr 15, Wysłany: 2007-09-11, 16:03   

Podjelam sie tej pracy dlatego ze dyrektora namowila mnie a ja jestem anglistka a tych jak na lekarstwo teraz. W sumie to tylko chcialam pol etatu pracowac a reszte korki bo to najlepiej mi sie oplaca, mniej pracy, mniej halasu itd itp. W drugiej szkole mam 10 godzin przez dwa dni i to chyba mi jednak wystarczy. Jestem juz nauczycielem od paru lat ale dopiero rok ucze w szkole panstwowej i nie chcialabym sie szybko wypalic.
Ja nawet nie bede uczyc w klasach integracyjnych tylko tak zwanych "noramalnych" ale jednak ta szkola po jednym dniu zdolowala mnie a pozatym dyrektorki szurniete troche, brak organizacji i teraz sadze iz postapilam zle podpisujac ta umowe.
Chorzy ludzie doluja mnie a ja jestem z tych ludzi ktorzy bardzo wsyzstko bira do siebie. Jak ktos jest chory to ja tez sie robie chora a szczegolnie doluja mnie choroby psychiczne.Sama mam nerwice i jednak mysle ze to srodowisko mogloby miec na mnie zly wplyw. A co do pensji 20% wiecej to ma byc wliczone w "regularnej pensji" czy dodatku motywacyjnym? W obydwu szkolach mam po tyle samo gdzin i ta sama pensje, wiec 20 procent dodatku nie jest tam wliczone.

Jeszcze pomysle ale...

Jak daje sie wypowiedzenie, czy powinnam napisac do dyrekcji?
A jezeli chodzi o pensje i oddawania to nauczyciele maja urlop za ktory pownni mi chyba zaplacic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



login
hasło
 
   Program druk świadectw Polub nas na Facebooku!



Zdobądź zaświadczenie do dokumentacji składanej w komisji kwalifikacyjnej.

Zaświadczenie o umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną

Zbiory testów: polski, angielski, matematyka, niemiecki
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Skocz na górę

 
Ministerstwo Edukacji Narodowej Centrum Edukacji Szkolnej Center of School Education
Copyright © 1995-2012 Centrum Edukacji Szkolnej