Zmiana ocen końcowych po Radzie Pedagogicznej

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

cranky1
Posty: 17
Rejestracja: 2010-06-04, 20:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: lubuskie

Zmiana ocen końcowych po Radzie Pedagogicznej

Postautor: cranky1 » 2011-06-28, 16:14

Witam
Nurtuje mnie sytuacja, która miała miejsce w szkole, w której pracuję jako nauczyciel. Uczniowi przed końcową Radą Pedagogicznej zostały wystawione 4 oceny niedostateczne, następnie na Radzie zostały zatwierdzone przez Grono Pedagogiczne. Następnie tydzień po zakończeniu roku szkolnego dowiedziałam się że uczniowi zostały zmienione 2 oceny z niedostatecznej na dopuszczającą i ma mieć w sierpniu poprawkę z dwóch przedmiotów. Nie wiem na jakiej podstawie zostały zmienione te oceny i czy w ogóle jest to zgodne z prawem. Jeszcze nie rozmawiałam z dyrektorem i nie wiem jak to wytłumaczy.
Co o tym sądzicie?

Art.3.9.UoSO
Posty: 661
Rejestracja: 2009-09-13, 23:19
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Zmiana ocen końcowych po Radzie Pedagogicznej

Postautor: Art.3.9.UoSO » 2011-06-28, 20:11

Pewnie protokół nie zawiera już informacji o tych czterech ocenach ndst. Sprawdź wpis w dzienniku, czy nauczyciel dokonał jakiejś korekty. Musi być ślad po tych dwóch ocenach ndst.

Awatar użytkownika
vuem
Posty: 4126
Rejestracja: 2009-06-18, 20:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Zmiana ocen końcowych po Radzie Pedagogicznej

Postautor: vuem » 2011-06-28, 23:04

A podsuwano już protokół z posiedzenia do podpisu?

cranky1
Posty: 17
Rejestracja: 2010-06-04, 20:13
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: lubuskie

Re: Zmiana ocen końcowych po Radzie Pedagogicznej

Postautor: cranky1 » 2011-06-29, 10:10