Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konsekwencje niezrealizowania programu nauczania
Autor Wiadomość
kuuupiec 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 1, Wysłany: 2010-09-28, 17:50   Konsekwencje niezrealizowania programu nauczania

Witam :)
jestem początkującym nauczycielem i zapytam czysto teoretycznie.
Jakie konsekwencje grożą nauczycielowi jeśli nie zrealizuje przedstawionego dyrekcji planu dydaktycznego na dany rok szkolny?
Chodzi mi o to, że np. nauczyciel był długo na zwolnieniach lekarskich albo uciekały lekcje bo były jakieś imprezy etc.

Mi parę razy zdarzyło się, że wpisywałem inny temat do dziennika a co innego robiłem z uczniami.
Czy takie praktyki są niedozwolone?

Pozdrawiam
:)

vuem 

Post nr 2, Wysłany: 2010-09-28, 20:00   

Podstawę programową masz obowiązek zrealizować,w ciągu danego cyklu.

Plan jak sama nazwa wskazuje, jest planem i ma prawo nie "wyjść". Nadrabiasz zaległość w kolejnym roku i jest OK. Na koniec cyklu, po tych 3 latach musisz móc spojrzeć sobie w lustro i powiedzieć "Zrealizowałem!" :wink:

Czemu wpisywałeś temat innych zajęć niż te realizowane?

jarko 

Przedmiot nauczania: Historia|*|Informatyka
Post nr 3, Wysłany: 2010-09-28, 20:44   Re: Konsekwencje niezrealizowania programu nauczania

kuuupiec napisał/a:

Chodzi mi o to, że np. nauczyciel był długo na zwolnieniach lekarskich albo uciekały lekcje bo były jakieś imprezy etc.

A propos imprez. Wielu by mogło potwierdzić, że szkoły imprezami stoją. Tak czesto potocznie nazywa się to co powinno być nazywane uroczystością szkolną bądź wydarzeniem szkolnym. Impreza słowo popularne. Nauczyciele imprezują, lubią imprezowac :) taki idzie przekaz o nas. Przestańmy może imprezować w szkole, idżmy z tym do knajpy :)

vuem 

Post nr 4, Wysłany: 2010-09-28, 21:26