_________________ We gonna ride the sea,
we pray to the wind and the glory
That's why we are raging wild and free
magdalenkajulia
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 32 Dołączyła: 15 Cze 2010 Posty: 61 Skąd: zachodniopomorskie
Post nr 94, Wysłany: 2010-09-16, 17:02
Jolly Roger napisał/a:
a samorządy lokalne skąd wezmą pieniądze?
jak to skąd - z kontowni dokładanie nam godzin i obowiązków przychodzi wszystkim rządzącym z niezwykłą łatwością, a jak mają sypnąć groszem, to już problem, tak? mnie nie płacą za planowanie budżetu gminy, więc nie poczuwam się do udzielania rzetelnej odpowiedzi na to pytanie. to ich (samorz. lok.) problem, nie mój. za pracę należy się płaca, nikt nie lubi harować za darmo.
[uczeń]aniagdansk24
Przedmiot nauczania: Inne
Post nr 95, Wysłany: 2011-08-31, 09:59 godziny karciane POMOCY!!!!
Witajcie. Pracuję od roku-jestem wychowawcą świetlicy szkolnej w podstawówce. Rok temu prowadziłam koło plastyczne i turystyczne. Pani, co ze mną prowadziła turystyczne odeszła z pracy i nikt nie chce robić tego koła-bo było w soboty. Sama nie moge bo jak się zapisze 20 osób to sama nie moge z nimi jechać na wycieczke po okolicy.
Szukam pomysłów na koło-odpadają koła przedmiotowe typu muzyczne, informatyczne, historyczne... oraz wyrównawcze. Zupełnie nie wiem co mam robić. Myślałam o kole fotograficznym ale czy dzieci maja aparaty cyfrowe? Co z dziećmi, które nie mają-poczują się gorsze a też chciałyby się zapisać. Mam mieszane uczucia co do tego wszystkiego. Dodam, że pracuję od 11-17 CODZIENNIE PRZEZ CAŁY ROK. To już mnie wykańcza.... bez komentarza, walczyłam o zmiane godzin-nic nie dało
Basso profondo
Post nr 96, Wysłany: 2011-08-31, 10:32
aniagdansk24 napisał/a:
Sama nie moge bo jak się zapisze 20 osób to sama nie moge z nimi jechać na wycieczke po okolicy
To zrób selekcję wg jakichś kryteriów i przyjmij 15 osób. Wystarczy trochę pomyśleć
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
[uczeń]aniagdansk24