Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
j. angielski - materiały
Autor Wiadomość
vuem 

Post nr 91, Wysłany: 2011-06-29, 18:45   

siabadaba1 napisał/a:
Wątek otwarty, w celu
zareklamowania konkretnej oferty chyba... :mrgreen:

SZYSZKA88 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 92, Wysłany: 2011-11-01, 14:34   samodzielna nauka - osoba dorosła

Kochani,

Znajoma z pracy poprosiła mnie o poradę dotyczącą samodzielnej nauki angielskiego. Otóż, chce ona uczyć się sama od podstaw (jest to kobieta w średnim wieku, raczej ambitna i sumienna). Poradziłam jej najlepiej jak umiałam, ale nie mam większego doświadczenia w temacie, więc zapytam Was :) Macie może w zanadrzu jakieś ciekawe wskazówki, techniki itp? Może ciekawe materiały/książki do samodzielnej nauki, z których sami korzystaliście?

pozdrawiam ;)

kidsteach 

Post nr 93, Wysłany: 2011-12-02, 08:31   Strona do nauki angielskiego

Witajcie!

Wraz z dziećmi z róznych krajów tworzę stronkę internetową z materiałami do nauki języka angielskiego. Strona nazywa się Kids Teach Kids i zawiera materiały tworzone dla dzieci i młodzieży - właśnie przez dzieci. Ideą projektu jest to, żeby dzieci mogły dzielić się swoją wiedzą z innymi. Chcemy, żeby nasza strona była użyteczna dla innych, dlatego też chciałam się z Wami podzielić informacją o niej, być może ktoś z Was znajdzie na niej coś, co mu się przyda w pracy. Nie czerpiemy żadnych korzyści finansowych z tej strony i nie jest to żadna reklama, nie traktujcie zatem proszę mojej wiadomości jako spamu. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z materiałami. Nie ma ich jeszcze za wiele, jednak z czasem będzie ich przybywać. Jeśli przyda Wam się coś, co znajdziecie na stronie, będzie to dla nas ogromnym sukcesem.

Adres naszej strony: http://sites.google.com/site/kidsteachkidsproject

Pozdrawiam!

lida88