Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 92, Wysłany: 2011-11-01, 14:34 samodzielna nauka - osoba dorosła
Kochani,
Znajoma z pracy poprosiła mnie o poradę dotyczącą samodzielnej nauki angielskiego. Otóż, chce ona uczyć się sama od podstaw (jest to kobieta w średnim wieku, raczej ambitna i sumienna). Poradziłam jej najlepiej jak umiałam, ale nie mam większego doświadczenia w temacie, więc zapytam Was Macie może w zanadrzu jakieś ciekawe wskazówki, techniki itp? Może ciekawe materiały/książki do samodzielnej nauki, z których sami korzystaliście?
pozdrawiam
kidsteach
Wiek: 27 Dołączyła: 02 Gru 2011 Posty: 1 Skąd: mazowieckie
Post nr 93, Wysłany: 2011-12-02, 08:31 Strona do nauki angielskiego
Witajcie!
Wraz z dziećmi z róznych krajów tworzę stronkę internetową z materiałami do nauki języka angielskiego. Strona nazywa się Kids Teach Kids i zawiera materiały tworzone dla dzieci i młodzieży - właśnie przez dzieci. Ideą projektu jest to, żeby dzieci mogły dzielić się swoją wiedzą z innymi. Chcemy, żeby nasza strona była użyteczna dla innych, dlatego też chciałam się z Wami podzielić informacją o niej, być może ktoś z Was znajdzie na niej coś, co mu się przyda w pracy. Nie czerpiemy żadnych korzyści finansowych z tej strony i nie jest to żadna reklama, nie traktujcie zatem proszę mojej wiadomości jako spamu. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z materiałami. Nie ma ich jeszcze za wiele, jednak z czasem będzie ich przybywać. Jeśli przyda Wam się coś, co znajdziecie na stronie, będzie to dla nas ogromnym sukcesem.
lida88
Wiek: 26 Dołączyła: 03 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: mazowieckie
Post nr 94, Wysłany: 2011-12-18, 20:27
Witam. Może ktoś polecić jakieś tablice gramatyczne do angielskiego, których można używać w klasie.Gdzie kupić? może jakiś link do księgarni internetowej. mam problem ze znalezieniem:(
pozdrawiam
Post nr 96, Wysłany: 2012-03-06, 17:12 lekcje angielskiego w sali komputerowej
witam,