Język angielski w klasach 1-3 (szkoła podstawowa)

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

nimloth23
Posty: 3
Rejestracja: 2007-10-03, 16:44

ocenianie pierwszaków

Postautor: nimloth23 » 2007-10-10, 16:45

witam,
mam jeszcze pytanko a propos oceniania pierwszaków na angielskim
jak ich oceniam w ciągu roku - robię im test i jak ich oceniam? cyfrą czy opisuje.
zaznaczę tylko że jestem jedyną nauczycielką ang w 1 -3 i uczę 151 uczniów i wizja oceny opisowej dla każdego z nich po każdym teście mnie przeraża

Awatar użytkownika
daughter
Posty: 280
Rejestracja: 2007-08-26, 15:04

Re: Język angielski w klasach 1-3 (szkoła podstawowa)

Postautor: daughter » 2007-10-10, 17:06

Możesz im wprowadzić znaczki- odpowiedniki stopni. Niech sobie zapiszą na końcu zeszytu co oznacza konkretny znaczek. I tak powoli będą się przyzwyczajać do stopni.

Awatar użytkownika
Basiek70
Posty: 2234
Rejestracja: 2007-08-24, 19:43
Przedmiot: Inne

Re: Język angielski w klasach 1-3 (szkoła podstawowa)

Postautor: Basiek70 » 2007-10-10, 18:37

nimloth23 - u nas oceny czastkowe są zgodne z WSO, natomiast końcoworoczna ocena to "normalna" ocena, na świadectwie wpisuję: język angielski - uczeń opanował treści programowe w stopniu (bardzo dobrym, dobrym, dostatecznym itd)
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić.
Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego,
który jest tylko realistą."

nimloth23
Posty: 3
Rejestracja: 2007-10-03, 16:44

Re: Język angielski w klasach 1-3 (szkoła podstawowa)

Postautor: nimloth23 » 2007-10-10, 19:44

dzięki za wszystkie odp :)

grzecho38
Posty: 20
Rejestracja: 2007-10-13, 20:19

Re: Język angielski w klasach 1-3 (szkoła podstawowa)

Postautor: grzecho38 » 2007-11-20, 10:27

czy w kl 1-3 trzeba dawać oceny cząstkowe czy jedną opisową

Awatar użytkownika
ms.elephant
Posty: 402
Rejestracja: 2008-01-25, 12:36

Język angielski dla najmłodszych - podręczniki

Postautor: ms.elephant » 2008-02-13, 21:55