Kariera nauczycielska

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

ania28
Posty: 2
Rejestracja: 2007-10-06, 19:12

powrot do polski

Postautor: ania28 » 2007-10-06, 19:19

witam wszystkich forumowiczow
jestem nauczycielem angielskiego, zaraz po studiach wyjechalam z Polski. Za granica udalo mi sie znalezc prace jako nauczyciel dla poloni. Planuje wyjazd do Polski i chce tam znalezc prace. Czy ktos moze mi przyblizyc obecna sytuacje anglistow w polsce(woj podkarpackie), czy mozna znalesc teraz prace, jak ma sie sytuacja szkol prywatnych.
Dziekuje i pozdrawiam
Ania

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Kariera nauczycielska

Postautor: dushka » 2007-10-06, 19:20

Angliści są potrzebni z reguły wszędzie, nie tylko w szkole. Mnóstwo firm zatrudnia anglistów, chcąc przyciągnąć pracowników. Ale o ile firma zapłaci dobrze, to szkoła - marnie.

olap
Posty: 6
Rejestracja: 2007-10-18, 18:31

Kariera nauczycielska

Postautor: olap » 2007-10-18, 18:37

Mam pytania jak zostać nauczycielem języka angielskiego? Lepiej zrobić mgr, a potem pedagogikę, czy odwrotnie/inaczej? Co potrzebuje aby nauczać w podstawówce i gimnazjum? Czy jest taka możliwość aby uczyć polskiego i angielskiego i jak to zrobić?
Należy zrobić mgr, czy można zrobić kursy w dobrej szkole językowej np. SJO EMPIK i jakieś egzaminy międzynarodowe?
Z góry dziękuje. Chciałabym już wszystko wiedzieć przed czasem, a studia jeszcze daleko przede mną. :D
Ostatnio zmieniony 2008-10-17, 09:29 przez olap, łącznie zmieniany 1 raz.
olap

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Kariera nauczycielska

Postautor: dushka » 2007-10-18, 18:46

A czemu nie jednocześnie pedagogikę i mgr? Przecież możesz iść do kolegium językowego, które da ci od razu uprawnienia szkolne, albo w ogóle na filologii wybrać specjalność nauczycielską.

Marzena82
Posty: 184
Rejestracja: 2007-08-09, 21:51

Re: Kariera nauczycielska