Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep
 
   
 
 

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PLAN WYNIKOWY - język angielski
Autor Wiadomość
renati23 
Administracja


Przedmiot nauczania: przedsiębiorczość
Dołączyła: 08 Cze 2007
Posty: 2822
Post nr 31, Wysłany: 2007-11-02, 17:14   

Nie wiem czy czytałaś uważnie List z MEN-u
"Obowiązek taki można wprowadzić w Statucie Szkoły w części dotyczącej zadań nauczycieli"
Czy rozumiesz co to oznacza :?:
Dyrektor i tak zrobi swoje :twisted:
 
 
kasssia 

Dołączyła: 02 Lis 2007
Posty: 4
Post nr 32, Wysłany: 2007-11-02, 18:12   

taak...wszystko zależy od dyrków...
 
 
Roxi 


Przedmiot nauczania: język niemiecki,język angielski,edukacja przedszkolna
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Paź 2007
Posty: 219
Skąd: Wrocław
Post nr 33, Wysłany: 2008-07-24, 11:30   język niemiecki dla dzieciaków-plan wynikowy!!!!

Od wrzesnia zaczynam prace jako nauczyciel niemieckiego w przedszkolu,grupy 3-4 latki,5-6 latki.Mam przygotowac plan wynikowy na caly rok szkolny i nie wiem,jak do tego sie zabrac,gdyz dotychczas korzystalam z gotowych planów,poza tym glownie w szkole,a nie w przedszkolu.Przyd ami sie pomoc nawet anglistow.Nie mam w domu zbyt wielu kisazek do nauczania jezyka obcego w przedszkolu,dotychcasz korzystalam glownie z materialow z internetu i teraz nie za bardzo wiem,jak to wszystko zebrać w całośc.
 
 
motylek8 

Przedmiot nauczania: english
Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lut 2008
Posty: 350
Post nr 34, Wysłany: 2008-07-24, 11:40   

A to plany wynikowe trzeba dalej robić? Myślałam, że je znieśli.
 
 
 
Roxi 


Przedmiot nauczania: język niemiecki,język angielski,edukacja przedszkolna
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Paź 2007
Posty: 219
Skąd: Wrocław
Post nr 35, Wysłany: 2008-07-24, 12:23   

Hmm..no ja wlasnie nie wiem,czy zniesli..pewnie zalezy to konkretnie od danej szkoly..Wie ktos,czy sa konkretne ksiazki np do nauki powiedzmy angielskiego/niemiekciego dla 3-4 latkow i osobne dla 5-6 latkow?
 
 
renati23 
Administracja


Przedmiot nauczania: przedsiębiorczość
Dołączyła: 08 Cze 2007
Posty: 2822
Post nr 36, Wysłany: 2008-07-25, 11:11   

Roxi, plan wynikowy nie przygotowywuje się na podstawie podręcznika tylko na podstawie podstawy programowej do danego przedmiotu na danym etapie nauki
Zajrzyj do podstawy programowej :wink: a schemat planu wynikowego w różnych szkołach wygląda inaczej :?
 
 
Roxi 


Przedmiot nauczania: język niemiecki,język angielski,edukacja przedszkolna
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Paź 2007
Posty: 219
Skąd: Wrocław
Post nr 37, Wysłany: 2008-07-25, 11:44   

Czy w moim wypadku chodzi o podstawe programowa dla naczania jezyka obcego w przedszkolach,bo juz zglupialam.. :?
 
 
renati23 
Administracja


Przedmiot nauczania: przedsiębiorczość
Dołączyła: 08 Cze 2007
Posty: 2822
Post nr 38, Wysłany: 2008-07-25, 11:48   

Roxi, ja uczę w szkole średniej to za bardzo nie wiem
zajrzyj na stronę MEN i tam poszukaj
 
 
renati23 
Administracja


Przedmiot nauczania: przedsiębiorczość
Dołączyła: 08 Cze 2007
Posty: 2822
Post nr 39, Wysłany: 2008-07-25, 12:05   

Roxi, zajrzałam na stronę Men i obejrzałam sobie
"PODSTAWĘ PROGRAMOWĄ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO DLA PRZEDSZKOLI I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH" i muszę powiedzieć że nie ma tam podziału na przedmioty, więc chyba musisz sama opracować tematy które będą rozwijać przedszkolaka w zakreśie tych haseł podanych w podstawie ale w języku angielskim
 
 
Roxi 


Przedmiot nauczania: język niemiecki,język angielski,edukacja przedszkolna
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Paź 2007
Posty: 219
Skąd: Wrocław
Post nr 40, Wysłany: 2008-07-25, 12:17   

Dzieki Renati:) Ja wlasnie tez przed chwilka zajrzalam na stronke MEN i znalazlam to samo co Ty :) Takze najwidoczniej bede musiala sama stworzyc sobie plan na podstawie tego,co jest:)

Hmm..z tym,ze nauczanie jezyka obcego odbiega troche od podstawy programowej nauczania w przedszkolach w ogole...
 
 
lieblingin 


Przedmiot nauczania: J.niemiecki
Wiek: 28
Dołączyła: 29 Sie 2007
Posty: 191
Post nr 41, Wysłany: 2008-08-29, 06:01   

oo dzieki bo i mi sie przydaly te podpowiedzi, tez zajrzałam na stronke men i znalazłam podstawe dla siebie... przyznam ze szukalam i nie wiedziałam skąd to można wziąć :) dopiero zaczynam ;)
 
 
ala.forum 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Dołączyła: 31 Lip 2009
Posty: 191
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 42, Wysłany: 2009-09-10, 16:55   Apple Pie 2

czy ktoś z was może posiada rozkład materiału i plan wynikowy do Apple Pie 2? niestety na stronie wydawnictwa nie ma...
nie przysłano mi też płyt do tej ksiązki z wyd. bo podobno maja braki... może ktos posiada?
 
 
tygrysica25 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 44
Dołączyła: 14 Wrz 2009
Posty: 48
Skąd: lubuskie
Post nr 43, Wysłany: 2009-10-04, 19:39   Pytanie odnosnie rozkladu materialu. Potrzebna szybka odp,

Czy rozkład materiału ktory jest powiazany z planem wynikowym, moze byc zrobiony w ten sposob ze po calym bloku pisze co uczen potrafi? Czy musze to pisac co potrafi po kazdych zajeciach?

Mam z wydawnictwa gotowy rozklad ale tam ulozone jest to w ten sposob ze osiagniecia ucznia, slownictwo itd są wypisane ujmując dajmy na to po 2-3 unity. Czy moge to tak zostawic, czy powinnam po kazdej lekcji pisac osiagniecia ucznia i czego sie konkretnie bedzie uczyl?

Czy jezeli jakis unit planuje na dwie godziny to musze napisac co konkretnie bede uczyla na jednej godzinie i co na drugiej godzinie?
 
 
Jolly Roger 


Przedmiot nauczania: polglisz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 1731
Skąd: zza biurka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 44, Wysłany: 2009-10-05, 20:07   

ja pisze rozkład materiału tak
1. temat rozdziału
2. Treści
3. ilość godzin

np.
1. Dom
2. Pomieszczenia w domu, sprzęty w domu, wyrażenia there is, there are, przyimki miejsca
3. 6-8 godzin

Wszystko. Po co wgłębiać się w szczegóły.
_________________
We gonna ride the sea,
we pray to the wind and the glory
That's why we are raging wild and free
 
 
[student]benia8686 

Wiek: 25
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 234
Skąd: podkarpackie
  Post nr 45, Wysłany: 2010-09-07, 20:45   English Explorer 2- rozkład materiału

Mam pytanie do nauczycieli uczących angielskiego w klasie II gimnazjum, a w szczególności do tych, którzy korzystają z podręcznika English Explorer 2:

chciałabym zaplanować sobie lekcje i próbuję wzorować się na proponowanym rozkładzie ze strony wydawnictwa, ale przyznam szczerze, że jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Pewnie dlatego, że dopiero zaczęłam swoją pierwszą pracę.
Rozpisuję sobie ile lekcji przeznaczyłabym na realizację poszczególnych części danego rozdziału, tak, aby mniej więcej zgadzało się z tymi tygodniami napisanymi w rozkładzie (np. Starter: in the family w drugim tygodniu września). I szczerze mówiąc utknęłam już na początku... nie wiem, czy uwzględniać rozdziały o kulturze oraz rozdziały pod kątem egzaminu: exam explorer i exam booster?? może zamiast czytanki kulturowej uczniom bardziej przydałaby się dodatkowa lekcja w ćwiczeniu czasownika can lub making suggestions? a może zamiast dwóch, jeden rozdział poświęcony egzaminowi gimnazjalnemu??

Nie znam swoich uczniów jeszcze na tyle, żeby przewidzieć, co im będzie bardziej lub mniej potrzebne. A ten podręcznik szkoła wprowadziła w zeszłym roku, więc nikt jeszcze nie uczył z niego klasy II gimn. I tak to wygląda. Na razie się w tym gubię i z góry dziękuję za rady i wskazówki. Dodam, że liczba godzin ang. w tygodniu to 3.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



login
hasło
 
   Program druk świadectw



Zdobądź zaświadczenie do dokumentacji składanej w komisji kwalifikacyjnej.

Zaświadczenie o umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną

Zbiory testów: polski, angielski, matematyka, niemiecki
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Skocz na górę

 
Ministerstwo Edukacji Narodowej Centrum Edukacji Szkolnej Center of School Education
Copyright © 1995-2012 Centrum Edukacji Szkolnej