Post nr 1, Wysłany: 2008-01-31, 22:39 matura angielski podreczniki
jestem nauczycielem na stazu i mam pewnien problem chodiz o to ze dostalam 3 klasy i mam je przygotowac do matury (a tak w ogole to chyba nie powinnam ich uczyc no ale nie o to tu chodzi) chcialabym wiedziec z jakich podrecznikow kozystacie przygotowujac do matury?
Hej,
Ja też bylam w takiej sytuacji- ja mialam zastepstwo za nauczycielkę w zeszlym roku, z drugim semestrze. Dali mi 3 klasy liceum i 4 technikum, noi musialam jakos temu podolas. Oto ksiazki ktore ci polecam:
Typowy podrecznik uwazam najlepszy przygotoujacy do matury to
1. MATURA SUCCESS wydawnictwo Longman, ( autorzy: Carr, Parsons) ale ta ksiazke polecam wprowadzic od pierwszej klasy od poziomu elementary, ale sa tezze poziomy tego podrecznika
2. Matura z języka angielskiego, repetytorium, wydawnicto Longman ( autorzy: Sikorzyńska, Mrozowska, Misztal). W tym repetytorium znajdziesz naprawde bardzo duzo przydatnych ćwiczen. ( plyta z nagraniami jest w komplecie)
3. MATURA , REPETYTORIUM Z TESTAMI. JESYK ANGIELSKI : POZIOM PODSTAWOWY. Wydawnictwo Macmillan, autorzy: Rosińska, Mędela. ( 3 plyty sa dolaczone do ksiazki) . To chyba najlepsze, wg mnie repetytorium na rynku.
Życze miłej wspolpracy z maturzystami
Ala
Post nr 4, Wysłany: 2008-09-28, 09:54 Zeszyt maturalny
Mam nadzieję, że dobre miejsce wybrałam. Przeszukałam forum i wydawało mi się najbardziej odpowiednie.
Jestem w pierwszej klasie liceum. Zamierzam zdawać maturę z niemieckiego, jednak wiem, że podręcznik "Hier und da" niezbyt mnie do tego przygotuje. Moje pytanie to przede wszystkim: Jaki poziom zaawansowania należałoby osiągnąć, by brać się za maturę rozszerzoną (i jak najlepiej sprawdzić, jaki ja mam poziom)? Kupować zeszyt maturalny z Hier und da, czy może coś innego (przeglądałam już kilka pozycji i najsensowniejsze wydawały mi się te z Langenscheidta)? Czy może też poczekać i dopiero w trzeciej klasie się tym przejmować (jak sugeruje mi rodzina)?