Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
repetytorium maturalne
Autor Wiadomość
Joanna1

Post nr 1, Wysłany: 2008-01-31, 22:39   matura angielski podreczniki

jestem nauczycielem na stazu i mam pewnien problem chodiz o to ze dostalam 3 klasy i mam je przygotowac do matury (a tak w ogole to chyba nie powinnam ich uczyc no ale nie o to tu chodzi) chcialabym wiedziec z jakich podrecznikow kozystacie przygotowujac do matury?

ala.benz25

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 2, Wysłany: 2008-02-02, 10:39   

Hej,
Ja też bylam w takiej sytuacji- ja mialam zastepstwo za nauczycielkę w zeszlym roku, z drugim semestrze. Dali mi 3 klasy liceum i 4 technikum, noi musialam jakos temu podolas. Oto ksiazki ktore ci polecam:
Typowy podrecznik uwazam najlepszy przygotoujacy do matury to
1. MATURA SUCCESS wydawnictwo Longman, ( autorzy: Carr, Parsons) ale ta ksiazke polecam wprowadzic od pierwszej klasy od poziomu elementary, ale sa tezze poziomy tego podrecznika
2. Matura z języka angielskiego, repetytorium, wydawnicto Longman ( autorzy: Sikorzyńska, Mrozowska, Misztal). W tym repetytorium znajdziesz naprawde bardzo duzo przydatnych ćwiczen. ( plyta z nagraniami jest w komplecie)
3. MATURA , REPETYTORIUM Z TESTAMI. JESYK ANGIELSKI : POZIOM PODSTAWOWY. Wydawnictwo Macmillan, autorzy: Rosińska, Mędela. ( 3 plyty sa dolaczone do ksiazki) . To chyba najlepsze, wg mnie repetytorium na rynku.
Życze miłej wspolpracy z maturzystami :)
Ala

Joanna1

Post nr 3, Wysłany: 2008-02-02, 17:59   

dzieki

[uczeń]Schmett 

Post nr 4, Wysłany: 2008-09-28, 09:54   Zeszyt maturalny

Mam nadzieję, że dobre miejsce wybrałam. Przeszukałam forum i wydawało mi się najbardziej odpowiednie.