Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
W jaki sposob nabyc sama ksiazke z testami do podrecznika
Autor Wiadomość
antidotum 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 1, Wysłany: 2010-08-21, 14:47   W jaki sposob nabyc sama ksiazke z testami do podrecznika

Dzien dobry. Chcialbym zapytac w jakis sposob nabyc sama ksiazke z testami do podrecznika. Jestem poczatkujacym nauczycielem i od wrzesnia trafilem na zastepstwo do szkoly podstawowej. W "spadku" odziedziczylem po drugim panu nauczcycielu ksiazki i zeszyty cwiczen. Jest tylko jeden klopot. Do niektorych nie ma ksiazki z testami i plyt dla nauczyciela. Czy zeby je zdobyc mam skontaktowac sie z jaks ksiegarnia, a moze bezposrednio wydawnictwem lub konsultantem ? Wiem, ze mozna zamowic okreslona liczbe ksiazek w danym wydawnictwoe i wtedy przysylakja tez takie rzeczy. Problem w tym , ze uczniowie nabeda sobie ksiazki sami, wiec nic mi to nie daje.

Zamienilem dwa slowa z tamtym nauczycielem, ale zbytnio nie dowiedzialem sie jakz dobyc ta sama ksiazeke z testami i plyty. Mowil cos o ze mozna wypelnic jakas deklaracje, ze uczniowie korzystaja z danej ksiazki i gdzies wyslac (gdzie? do wydawnictwa, ksiegarni ??).

Bardzo prosilbym, czy ktos mogly mi doradzic i wyjsnic krotko, ale ja to zrobic. Mam sie skontaktowac z ksiegarnia, wydwanictwem, konsultantem. Nie mam pojecia czy takie tematy juz sie pojawialy, ale prosilbym jakies zyczliwe osoby o pomoc.

Dodam, ze chodzi o teste z ksiazkami do podrecznika Sky High 1 i plyty dla nauczyciela do podrecznika New Bingo 3. Help :?:

motylek8 

Przedmiot nauczania: english
Post nr 2, Wysłany: 2010-08-21, 16:54