Post nr 1, Wysłany: 2011-03-30, 21:07 Wielka gramatyka jezyka angielskiego
Witajcie.
Jestem nauczycielka jezyka angielskiego. Dostalam ostatnio ksiazke do gramatyki z wyd Edgard. M.in. Wielka gramatyke jezyka angielskiego. Uwazam, ze to swieta pozycja na rynku i b. pomocna nauczycielom, ale interesuje mnie czy ktos z was probowal juz wykorzystac te materialy podczas swich zajec?
Jak na moje oko jest po prostu solidnie przygotowana. Kazde zagdnienie przejrzyscie wyjasnione i dodatkowo ma jeszcze kilka cwiczen na utrwalenie materialu.
Rzuciłem okiem na przykładowe strony.
Rewelacji nie widzę. Wyjaśnienie określonych struktur + parę ćwiczeń, ot tyle.
Podręcznik kategoryzowany jako dla i początkujących i zaawansowanych: A1 - C1 (wg wydawnictwa) !
Czyli kolejna pozycja byle jak "przelatująca" przez poszczególne partie. Płaci się za papier.
W jaki sposób tak "uniwersalny" materiał - tłumaczenie struktur i dołączone ćwiczenia chcesz wykorzystac w grupach początkujących? Nie zrozumieją o co chodzi. Chyba, że w równie cudowny sposób chcesz im zaserwować 8 czasów gramatycznych w 2 tygodnie.
Jaką to pomocą będzie ten podręcznik dla ucznia na poziomie choćby B2?
Poszperaj sobie w innych wydawnictwach. To idzie na ilość, nie na jakość.
Basso profondo
Post nr 5, Wysłany: 2011-03-31, 08:17
Przecież to kryptoreklama.
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
Jestem przekonany Miwuesie, że Jurek jest przedstawicielką wydawnictwa, ta ilość języków mi się od razu rzuciła w oczy, no i to "suche" stwierdzenie "jest świetny", tak typowe.
Niespójność płciową nicku i formy można by od biedy uzasadnić transwestycyzmem.
No cóż, chętnie chciałbym usłyszeć odpowiedzi na moje pytania od kogoś, kto przecież książkę zna od podszewki.
Czy się doczekam?
upieczona.anglistk
Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 7, Wysłany: 2011-04-08, 13:47
no właśnie! to przezabawne! nick "jurek". ale jestem "nauczycielką"