Postautor: Jolly Roger » 2009-11-23, 16:37
W takim razie do meritum
Najpierw musisz przeczytać reformę programową i na jej podstawie zbudować program nauczania wyodrębniając treści, które były w starej podstawie programowej i te, które wprowadzonow nowej. Potem dokonać analizy porównawczej i stworzyć harmonogram zajęć przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego (cz. humanistyczna) musisz to rozpisać na trzy lata z metodami nauczania, z pomocami, które będziesz używał oraz ze sposobami ewaluacji. mając to w garści możesz iść do klasy i przedstawić swoje wymagania i jasno określić jakim jesteś nauczycielem historii.
Przeczytaj także statut gimnazjum, bo nauczyciel nic nie może robić co nie jest zapisane w statucie. Przeprowadź kwerendę podręczników, z których korzystali wcześniej uczniowie i na podstawie wyników stwórz optymalny program wyrównujący szanse, bo najważniejsze w zawodzie nauczyciela gimnazjum jest wyrównywanie szans.
We gonna ride the sea,
we pray to the wind and the glory
That's why we are raging wild and free