Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zajęcia Sztuki
Autor Wiadomość
Anadriel 

Przedmiot nauczania: Historia sztuki
Post nr 1, Wysłany: 2009-11-25, 18:54   Zajęcia Sztuki

Witam wszystkich. Jestem młodą nauczycielką historii sztuki w gimnazjum. Pracę otrzymałam stosunkowo niedawno podczas gdy moja poprzedniczka zaszła w ciąże. Bardzo proszę o pomoc w tym wątku w, którym myślę będę prowadziła odpowiedni zapis całej historii mego ,,rozwoju''.

partita400 

Post nr 2, Wysłany: 2009-11-26, 13:36   Re: Zajęcia Sztuki

Anadriel napisał/a:
Witam wszystkich. Jestem młodą nauczycielką historii sztuki w gimnazjum. Pracę otrzymałam stosunkowo niedawno podczas gdy moja poprzedniczka zaszła w ciąże. Bardzo proszę o pomoc w tym wątku w, którym myślę będę prowadziła odpowiedni zapis całej historii mego ,,rozwoju''.

W gimnazjum jest przedmiot historia sztuki ?Ile godzin realizujesz ???

agadanuta 

Post nr 3, Wysłany: 2009-11-26, 13:47   

Również jestem zdziwiona. To w ramach zajęć dodatkowych? Może to jakieś prywatne gimanzjum?
Historia sztuki w gimanzjum jest "częścią składową" plastyki. Może to o to chodzi.

Anadriel 

Post nr 4, Wysłany: 2009-11-26, 13:55   

To placówka prywatna. Realizujemy tu wiele ,,nie codziennych'' przedmiotów. Np. Historia sztuki, wychowanie artystyczne. Dzisiaj przeprowadziłam pierwszą lekcję proszę o jej ocenę. Na początku zaczęłam tak lekcję

Dzień dobry uczniowie. Jestem nauczycielem historii sztuki. Mam nadzieję, że współpracą okaże się owocna. Pierwszym działem jaki wspólnie zrealizujemy będzie starożytność ich piękno i kultura następnie średniowiecze okres wielkich zmian w architekturze i kulturze. Potem w erze nowożytnej wspólnie z myślicielami oświecenia dojdziemy do nowych prądów literackich. Następnie przeszłam do części organizacyjnej typu kartkówki itd.