Anadriel
Przedmiot nauczania: Historia sztuki
Post nr 1, Wysłany: 2009-11-25, 18:54 Zajęcia Sztuki
Witam wszystkich. Jestem młodą nauczycielką historii sztuki w gimnazjum. Pracę otrzymałam stosunkowo niedawno podczas gdy moja poprzedniczka zaszła w ciąże. Bardzo proszę o pomoc w tym wątku w, którym myślę będę prowadziła odpowiedni zapis całej historii mego ,,rozwoju''.
Post nr 2, Wysłany: 2009-11-26, 13:36 Re: Zajęcia Sztuki
Anadriel napisał/a:
Witam wszystkich. Jestem młodą nauczycielką historii sztuki w gimnazjum. Pracę otrzymałam stosunkowo niedawno podczas gdy moja poprzedniczka zaszła w ciąże. Bardzo proszę o pomoc w tym wątku w, którym myślę będę prowadziła odpowiedni zapis całej historii mego ,,rozwoju''.
W gimnazjum jest przedmiot historia sztuki ?Ile godzin realizujesz ???
Również jestem zdziwiona. To w ramach zajęć dodatkowych? Może to jakieś prywatne gimanzjum?
Historia sztuki w gimanzjum jest "częścią składową" plastyki. Może to o to chodzi.
Anadriel
Post nr 4, Wysłany: 2009-11-26, 13:55
To placówka prywatna. Realizujemy tu wiele ,,nie codziennych'' przedmiotów. Np. Historia sztuki, wychowanie artystyczne. Dzisiaj przeprowadziłam pierwszą lekcję proszę o jej ocenę. Na początku zaczęłam tak lekcję
Dzień dobry uczniowie. Jestem nauczycielem historii sztuki. Mam nadzieję, że współpracą okaże się owocna. Pierwszym działem jaki wspólnie zrealizujemy będzie starożytność ich piękno i kultura następnie średniowiecze okres wielkich zmian w architekturze i kulturze. Potem w erze nowożytnej wspólnie z myślicielami oświecenia dojdziemy do nowych prądów literackich. Następnie przeszłam do części organizacyjnej typu kartkówki itd.
Potem było zapisywanie tematu i notatki. To wszystko
Użytkownicy piszący z tego IP
Anadriel [ 1 Post ]
przyszlyhistoryk [ 1 Post ]
proszę o wytłumaczenie się z tej sytuacji albo zablokuję obu użytkowników
Pani Renato. To moja siostra pisząca z tego samego ip. Jest ona starsza ode mnie i zakorzeniła we mnie chęć do nauczania historii.