_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić.
Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego,
który jest tylko realistą."
większość wydawnictw ma obudowę metodyczną
na pomoce i materiały z Razem w szkole nie narzekam, bardzo dużo i bardzo ciekawe oraz bardzo ładne
sprawdziany w 3 klasie sa podzielone na dwie grupy, co się sprawdza zarówno przy przeprowadzaniu, jak i przy poprawach
jest tez dużo dodatków dla nauczycieli pracujących na WSiPie do pobrania ze strony internetowej
sprawdzian roczny, którego wyniki wprowadza się w system i dostaje wyniki zarówno indywidualne, jak i klasowe - jest gotowe podsumowanie nauki na danym poziomie
Widzę Koleżanki, że dyskusja na temat podręczników do klas I-III jest gorąca. Ja miałam ten problem rok temu. Za opinią Basiek70 wybrałam wraz z koleżankami Razem w szkole. Jesteśmy zachwycone Wszystkie Ja dodatkowo pracuję na Multibooku - nowość od tego roku szkolnego - wspaniale się sprawdza Szczególnie gdy klasa liczy 19 chłopców Od pierwszej edycji tych książek wiele się zmieniło. W podręcznikach uwzględniono lektury...np. w 6 części Słoń Trąbalski... Karty badania umiejętności są już z podziałem na grupy od klasy 1. Dodatkowo korzystam z pozycji Czytam, kiedyś Czytam z Polą i Oskarem. Co do jednego się zgodzę problem jest z przedstawicielami WSiPu - przekonałam się o tym przez 2 poprzednie lata, ale od tego roku szkolnego jest pan Tomek i świetnie się z nim dogadujemy
cieszę się, że jesteś zadowolona ja właśnie kończę 3 klasę i zamierzamy ponownie wybrać ten pakiet.... nasze koleżanki na macu pracują i nie są zadowolone