pierwsza praca - nauczycielka nauczania początkowego...

czyli miejsce, w którym dyskutujemy o pracy w klasach I-III

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

liljuszyn
Posty: 6
Rejestracja: 2013-07-11, 15:26
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: lubuskie

pierwsza praca - nauczycielka nauczania początkowego...

Postautor: liljuszyn » 2013-07-11, 15:47

Witam!
jestem nowa na forum i nowa w branży :P w poniedziałek dowiedziałam się, że dostałam wymarzoną pracę - jako nauczycielka nauczania początkowego :) moja radość jest nieokiełznana :D
ale po 3 nocach i po przemyśleniach zastanawiam się, jak sobie poradzę... jak mam się zachować pierwszego dnia w klasie, jak mam się przedstawić, co o sobie powiedzieć itp... chciałabym zdobyć zaufanie dzieci a także ich "miłość". wcześniej w maju i czerwcu miałam praktyki w SP w klasie I i zauważyłam, że dzieci troszkę wykorzystują brak mojego doświadczenia... wiedziały, że nie umiem im wstawić uwagi, że nie podniosę na nich głosu... wykorzystały moje miękkie serce :)
z racji tego, że na forum jest pewnie grono doświadczonych belfrów, zwracam się do Was o pomoc i kilka cennych porad w tym temacie :) chętnie podyskutuję, przyjmę każdą radę i postaram się wykorzystać je w swojej pracy :)
pozdrawiam Was ciepło!!

hanamat
Posty: 270
Rejestracja: 2008-03-29, 18:07
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: pierwsza praca - nauczycielka nauczania początkowego...

Postautor: hanamat » 2013-07-11, 17:33