[ Dodano: 2007-08-24, 15:53 ]
Podręczik WSiP- u " został napisany do programu nauczania dla zawodu technik ekonomista i technik handlowiec do przedmiotu - technika pracy biurowej. Polecamy go również uczniom liceum o profilu ekonomiczno-administracyjnym, do nauki modułów: zasady korespondencji, profesjonalny pracownik w biurze, organizacja pracy w sekretariacie w bloku tematycznym: praca biurowa.
[ Dodano: 2007-08-24, 15:59 ] jolaf79 wysłałam ci prywatną wiadomość
Witam P anie serdecznie. Uczyłam rachunkowości w liceum profilowanym i szczerze mówiąc nie znalazłam fajnego podręcznika. Korzystałam z WSIP, ale wydaje mi się, że "łatwiejszym językiem" napisane są podręczniki REA, no ale cóż są drogie.
Witaj ewa80
Cieszy mnie że na forum pojawiła się kolejna osoba ucząca przedmiotów zawodowych i to jeszcze w moim profilu ekonomicznym
Jestem młodym nauczycielem i czasami potrzebuję pomocy, rady fachowca z "branży"
Ja również służę pomocą
A witam serdecznie. Napisze może coś o sobie tutaj, a nie w dziale poznajmy się:D. 3 lata uczyłm przedmiotów ekonomicznych w technikum i liceum profilowanym, jednakże z powodu malejącego zainteresowania tymi kierunkami nastąpiła nieuchronna redukcja etatów w szkole i jako najmłodszaq stażem, panna bez zobowiązań musiałm się pożegnać z tym jakże dla mnie umiłowanym zawodem. Obecnie więc jestem bezrobotnym ekonomistą:D:D:D i czekam co życie przyniesie. Jednakże jeżeli mogłabym w komuś w czymś pomóc to chętnie. <Mam do sprzedania sporo folii pomocnych przy prowadzeniu techniki biurowej>
jednakże z powodu malejącego zainteresowania tymi kierunkami nastąpiła nieuchronna redukcja etatów w szkole i jako najmłodszaq stażem, panna bez zobowiązań musiałm się pożegnać z tym jakże dla mnie umiłowanym zawodem.
u mnie w szkole też już nie ma naboru do liceum profilowanego a na samej przedsiębiorczości będę cieniutkoooo przędła ale to dopiero za rok będę się tym martwić - może się przeprowadzę
P.S. ewa80, wysłałam ci prywatną wiadomość