Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Muzycy, plastycy łączmy sie ....
Autor Wiadomość
zapominajek 

Przedmiot nauczania: Muzyka
Post nr 46, Wysłany: 2008-05-09, 11:05   

witajcie. Jestem muzykiem ale głównie jednak polonistą. Mam pewien kłopot o którym w osobnym wątku. Liczę na pomoc. Łukasz

nuuta 

Przedmiot nauczania: Plastyka
Post nr 47, Wysłany: 2008-05-30, 09:05   

Natomiast ja liczę na pomoc w sprawie Wydawnictwa Operon -czy jesgo pozycje są dopuszczone przez Men do użytku w szkołach?

to link do mojego pytania: http://www.45minut.pl/for...-men-vt2415.htm

mstn 

Przedmiot nauczania: Fizyka
Post nr 48, Wysłany: 2008-08-19, 17:19   uczę plastyki

A ja uczę plastyki z wsip - u

jagodzianka 

Przedmiot nauczania: Muzyka|*|Plastyka
Post nr 49, Wysłany: 2008-08-23, 17:56   

Witam Wszystkich muzyków i plastyków :)

jagodzianka 

Przedmiot nauczania: Muzyka|*|Plastyka
Post nr 50, Wysłany: 2008-08-23, 18:03   

Szukam obecnie materiałów dla chóru. Chodzi mi dokładnie o partyturki dwugłosowe pieśni na rózne uroczystości, np: Odzyskanie Niepodległości, kolędy i pastorałki itp. Jeśli ktoś mógłby mi podać link będę ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam Wszystkich i życzę sukcesów w nowym zblizającym się szybko roku szkolnym :)

Cytryn 

Post nr 51, Wysłany: 2008-08-24, 17:55   

jagodzianka napisał/a:
Szukam obecnie materiałów dla chóru. Chodzi mi dokładnie o partyturki dwugłosowe pieśni na rózne uroczystości, np: Odzyskanie Niepodległości, kolędy i pastorałki itp. Jeśli ktoś mógłby mi podać link będę ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam Wszystkich i życzę sukcesów w nowym zblizającym się szybko roku szkolnym :)

Hej. Mam parę partytur w łatwym układzie. Ale nie mam programu, żeby przesłać mailem. Jeśli chcesz, prześlę Ci listownie, podaj na prive'a swój adres domowy.