Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zajęcia artystyczne w gimnazjum wg. nowej podstawy!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
mateoo 

Przedmiot nauczania: muzyka,plastyka,wiedza o kulturze,j.angielski
Post nr 76, Wysłany: 2009-09-20, 10:30   

domini6 napisał/a:
Ale w jednym z gim dyrekcja zdziwiła sę, że to n-l muzyki i plastyki ma prowadzić zaj art. :roll:

Pozdrawiam

Hah :lol: A kto niby ? Ewentualnie polonista, jesli by chodzilo o jakieś kolo teatralne...

zosial 

Przedmiot nauczania: plastyka,muzyka
Post nr 77, Wysłany: 2009-09-20, 12:58   

Dzięki za radę. Jestem nauczycielem muzyki i plastyki przekwalifikowanym z kształcenia zintegrowanego. Podyplomówka daje papier, ale przygotować trzeba się samemu. Mam problem z programem i planem nauczania zajęć artystycznych z muzyki. Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? Przy 5 własnych dzieci i późnych powrotach z pracy, trudno znaleźć mi czas, by spokojnie usiąść przy komputerze. W pierwszym semestrze pasują mi zajęcia muzyczne, bo mam zamiar przygotować z klasami pierwszymi życiorys patrona Tadeusza Kościuszki w formie rapu ;) Może będzie to bardziej przystępny sposób niż tradycyjne apele.

Poza tym zbliża się Dzień Papieski i mam całkiem nowa piosenkę, balladę JPII wraz z podkładem muzycznym, wersją ze słowami i tekst piosenki. Ogólnie, w razie czego, jeśli będę w stanie, bardzo chętnie pomogę.

Pozdrawiam! =^>

egelka 

Przedmiot nauczania: Muzyka
Post nr 78, Wysłany: 2009-10-02, 15:19   

Witajcie artyści. Może ktoś wie czy z zajęć artystycznych jest ocena semestralna bo moja dyrekcja nic nie wie ale przypuszcza że nie ma :shock:

olciafasolcia26 
nauczyciel, mamusia

Przedmiot nauczania: Muzyka, zajęcia artystyczne, rytmika
Post nr 79, Wysłany: 2009-10-02, 19:19