Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Praca w swietlicy
Autor Wiadomość
anianiuszek 

Przedmiot nauczania: Język niemiecki
Post nr 1, Wysłany: 2009-08-28, 13:04   Praca w swietlicy

Dzien dobry.. od wtorku zaczynam prace na swietlicy. Bede miala dzieci od zerowki az do 3 klasy gimnazjum, poniewaz jest to zespol szkol na wsi.. strasznie sie boje, poniewaz nigdy nie pracowalam w tym zawodzie i nie wiem jak mam sie zabrac do pracy. Jak napisac plan pracy swietlicy, jak przygotowac gazetke tematyczna.. jakie zajecia dla dzieci.. pomozcie prosze.. :( Pozdrawiam. Ania

olla 

Przedmiot nauczania: Język polski
Post nr 2, Wysłany: 2009-08-28, 14:50   

Też nie mam doświadczenia, ale po dzisiejszym spotkaniu rady pedagogicznej, mogę Ci powiedzieć, co z gazetkami - najlepiej niech gazetka związana będzie tematycznie z danym okresem (pora roku, rocznica urodzin pisarza, konkursy szkolne itd). Skoro będziesz miała pod swoją opieką także najmłodszych, możecie zrobić gazetkę przedstawiającą "Panią Jesień" albo powiesić rysunki jesiennych drzew przygotowanych przez uczniów. 14 X możesz zrobić gazetkę z okazji Dnia Nauczyciela, 16 X - symboliczna data dla Polaków, bo wybór papieża Polaka - też możesz o tym wspomnieć. Przygotuj Regulamin świetlicy - co uczniom wolno na świetlicy a czego nie (rzeczy typu, że nie wolno biegać i należy zostawiać po sobie porządek).

Świetlikowa 

Post nr 3, Wysłany: 2009-09-16, 17:00   

Witajcie ! Ja też jestem świeżakiem i tak jak anianiuszek zaczęłam z nowym rokiem nową pracę na świetlicy. Jest to też zespół szkół w newielkim mieście gdzie są dzieciaki dojeżdżające autobusem szkolnym, klasy od 1 podst. do 3 gimnazjum.