no u mnie na planie wynikowym tylko sa zazaczone tematy do sciezek ale zaznaczone jako sciezki miedzyprzedmiotowe dlatego nie bardzo wiedzialam jak to zorbic, zrobilam tak jak sie sugerowałam w 1 wypowiedzi, dzieki za odzew;) Buzki!
aquarius1983
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 29 Dołączyła: 17 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: mazowieckie
Post nr 63, Wysłany: 2009-10-02, 17:33 Konspekt lekcji po angielsku?
Ktoś może mogłby mi podać wzór konspektu pisanego w j. angielskim. Było to na studiach ... ła dnych pare lat temu
aquarius1983
Post nr 64, Wysłany: 2009-10-10, 16:36 Super Simple Songs
Szukam piosenek dla dzieci Super Simple Songs, są one do kupienia w necie, ale jedna płyta jest droga jak na budzet świezego nauczyciela. Może ktoś jest w posiadaniu tych płyt i mógłby mi je wysłać np. na mail? Pozdrawiam!
Post nr 65, Wysłany: 2009-10-16, 16:45 Hurray! Starter Książka dla n-li i CD
Jestem nauczycielką w przedszkolu i również prowadzę język angielski. Bazuję na książce Hurray Starter wyd. wsip, z którego jestem zadowolona, bo jest beztekstowy. Jednak mam tylko CD i książkę ucznia. Niestety wydawnictwo nie ma już do sprzedaży ani książki ani płyty CD dla n-li. Może ktoś mógłby mi przesłać mailem zawartość CD i zeskanowany materiał z książki dla n-l. Z góry bardzo dziękuję.
ana_żaba
Wiek: 1985 Dołączyła: 01 Lis 2009 Posty: 1 Skąd: pomorskie
Post nr 66, Wysłany: 2009-11-15, 10:52
Witam witam mi bardzo potrzebne byłyby sprawdziany i materiały dydaktyczne z książek New Friends 3,
project 1 i 2 oraz Project third edition 2 i 3 moj mail anna_wojtachnio@o2.pl
AgnieszkaB
Post nr 68, Wysłany: 2009-12-16, 17:57 Tempo2-TB
Witam,