Post nr 106, Wysłany: 2010-01-15, 13:04 wychowanie komunikacyjno- drogowe
witam, jestem studentką V roku i właśnie piszę pracę magisterską na temat wychowania komunikacyjno- drogowego. Mam do Was takie pytanie czy nowa podstawa programowa dotyczy póki co tylko klasy 1? bo właśnie opracowuje test wiadomości i umiejętności z owego tematu dla dzieci w klasie 3 i nie wiem czy jak mam przewodniki od 2001-2007 to czy tam jest wszystko aktualne?? jaki jest zasób wiedzy z tego tematu po klasie 1?? i co powinno dziecko wiedzieć w klasie 3?? z góry dzięki za życzliwe odpowiedzi:)
Post nr 108, Wysłany: 2010-01-26, 18:01 Nauczyciele-pomózcie mi w badaniu do pracy mgr..
Witajcie. Sama jestem n-lem. Jestem na etapie pisania pracy mgr. Bede niezmiernie wdzieczna za wypelnienie 2 krótkich ankiet. Niestety serwis proponuje jedyne 10 pytan w 1 ankiecie dlatego musialam zrobic dwie.
Prosze o pomoc;)
Basso profondo
Post nr 109, Wysłany: 2010-01-26, 18:07
Wklej tu wszystkie pytania, bo nie wiem, czy warto w ogóle wchodzić na te strony. Najpierw chcę przeczytać ankietę, ocenić, czy jest sensowna i czy podejmuję decyzję, aby ją wypełnić. Dopiero potem odpowiem na pytania typu wiek albo płeć.
Inaczej ryzykujesz, że na pierwsze pytania odpowiem byle co, aby tylko poznać dalsze.
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.
ustalalam z promotorką i powiedziala ze tyle wystarczy odpowiedzi i takie pytanie ( wlasnie te 2 i 3) maja sie pojawic
w sumie nie wiem na co mi wiek jak bede miala staz pracy to wiek mi na grzyba
promotorka sie uparła i koniec.
pytania 8 i 12 jak moga byc te same..?!8. Jakie złe zachowania mają najczęściej miejsce podczas lekcji? Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi
12. Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry nauczyciel?
z ktorej strony by nie patrzec to nie jest to samo..
z ta numeracja, ja sie na tych ankietach kompletnie nie znam..bo program sam sie okazalo generuje numery..
poprawilam co moglam