Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w pisaniu pracy magisterskiej, licencjackiej
Autor Wiadomość
[student]karoola6 

Przedmiot nauczania: Zajęcia zintegrowane
Post nr 106, Wysłany: 2010-01-15, 13:04   wychowanie komunikacyjno- drogowe

witam, jestem studentką V roku i właśnie piszę pracę magisterską na temat wychowania komunikacyjno- drogowego. Mam do Was takie pytanie czy nowa podstawa programowa dotyczy póki co tylko klasy 1? bo właśnie opracowuje test wiadomości i umiejętności z owego tematu dla dzieci w klasie 3 i nie wiem czy jak mam przewodniki od 2001-2007 to czy tam jest wszystko aktualne?? jaki jest zasób wiedzy z tego tematu po klasie 1?? i co powinno dziecko wiedzieć w klasie 3?? z góry dzięki za życzliwe odpowiedzi:)

Jolly Roger 

Przedmiot nauczania: polglisz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 107, Wysłany: 2010-01-15, 17:20   

wszystko jest napisane w podstawie programowej ogólnie dostępnej na stronach MENowskich.

smv 

Post nr 108, Wysłany: 2010-01-26, 18:01   Nauczyciele-pomózcie mi w badaniu do pracy mgr..

Witajcie. Sama jestem n-lem. Jestem na etapie pisania pracy mgr. Bede niezmiernie wdzieczna za wypelnienie 2 krótkich ankiet. Niestety serwis proponuje jedyne 10 pytan w 1 ankiecie dlatego musialam zrobic dwie.
Prosze o pomoc;)

www.wbadanie.pl/ankieta/220636261/
http://www.wbadanie.pl/ankieta/220628244/

Basso profondo 

Post nr 109, Wysłany: 2010-01-26, 18:07   

Wklej tu wszystkie pytania, bo nie wiem, czy warto w ogóle wchodzić na te strony. Najpierw chcę przeczytać ankietę, ocenić, czy jest sensowna i czy podejmuję decyzję, aby ją wypełnić. Dopiero potem odpowiem na pytania typu wiek albo płeć.

Inaczej ryzykujesz, że na pierwsze pytania odpowiem byle co, aby tylko poznać dalsze.

smv 

Post nr 110, Wysłany: 2010-01-26, 19:09