Post nr 76, Wysłany: 2009-12-01, 17:34 praca licencjacka, poszukuje pomocy
Witam
jestem studentką III roku pedagogiki, jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej i poszukuje chętnych nauczycieli przedmiotowców z szkół specjalnych którzy zechcieliby opowiedziec o swojej pracy:). Praca nayczycieli jest tematyką mojej pracy licencjackiej.
Chetnych proszę o kontakt na forum bądź na adres e-mail elzbieta.sulewska@wp.pl
z góry dziękuje
Post nr 77, Wysłany: 2009-12-15, 21:40 Konflikty w pracy zawodowej nauczyciela
Witam
Poszukuje książek, czasopism do swojej pracy licencjackiej, która brzmi "Konflikty w pracy zawodowej nauczyciela" jeśli ktoś by coś wiedział to proszę dać znać na meila aizdaj@o2.pl
Post nr 78, Wysłany: 2010-01-04, 08:20 tożsamość nauczycieli wspomagających- ankieta
Czy ktoś mógłby mi pomóc i udzielić porad jak napisać prace magistersą o podobnym tytule? Miałąm pewną koncepcje i temat, ale moja pani promotor wolałaby abym się na tym zagadnieniu skupiła. A może ktoś podsunął by mi jakiś pomysł na temat pracy zblizony do mojego? Nie wiem jak wykonać ankietę odnośnie tego tematu... Brak mi koncepcji, miałam inną wizję a teraz nie wiem jak wybrnąć. chciałam przeprowadzić wywiad wśród wspomagających w mojej szkołe i ankietę wsród przedmiotowców... Proszę o pomoc
Post nr 79, Wysłany: 2010-01-04, 19:18 poszukuje literatury
witam
jestem w trakcie pisania pracy, poszukuję ciekawej literatury dotyczącej pedagogów specjalnych czy jak kto woli oligofrenopedagogów . jesli ktos zna jakies ciekawe ksiązki prosze o kontakt:)
pozdrawiam
Post nr 80, Wysłany: 2010-01-15, 13:04 wychowanie komunikacyjno- drogowe