Post nr 76, Wysłany: 2009-06-16, 20:59 Proszę o pomoc nauczycieli
Witam,
proszę o pomoc nauczycieli przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych. Prowadzę badania do pracy magisterskiej poświęcone nadpobudliwości u dzieci. Posiadam pulę zadań i muszę wybrać zarówno trudniejsze jak i łatwiejsze, dlatego potrzebuję pomocy nauczycieli klas 4 i 5 szkoły podstawowej, aby opierając się o program nauczania zaznaczyli które zadanie zaliczają jako trudne a które jako łatwe (sędziowie kompetentni). Dodam, że jestem studentką psychologii i studium pedagogicznego. Będę wdzięczna za pomoc. Jeśli będziecie Państwo chcieli mi pomóc zadania do oceny prześlę na maila. Pozdrawiam.
Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 77, Wysłany: 2009-07-03, 16:54 POMOCY - do prakytykujacych anglistow
Kochani potrzebuje Waszej pomocy.
Pisze prace magisterska na uczelni Trinity College w Dublinie na temat autonomii w nauczaniu jezykow obcych.
Czescia tej pracy sa badania (kwestionariusz).
Jesli obecnie uczycie jezyka angielskiego w szkole na jakim kolwiek poziomie i chcecie mi pomoc prosze dajcie znac.
Prosze o podanie maila zebym mogla wam wyslac kwestionariusz do wypelnienia. Strasznie mi zalezy zeby nagromadzic jak najwiecej przed koncem lipca.
Post nr 80, Wysłany: 2009-07-06, 09:49
Sluchajcie przez profil da sie wyslac maila ale nie widac adresu. Przez portal nie moge przeslac zalacznika wiec prosze o podanie maila jesli macie chwile zeby mi pomoc.
[student]effcyk
Post nr 84, Wysłany: 2009-10-04, 15:29 temat pracy licencjackiej
Witam! nie za bardzo wiedziałam gdzie umieścć ten temat, jeśli jest w złym dziale, przepraszam i proszę o przeniesienie, bądż doczepienie do podobnego tematu.