Post nr 1, Wysłany: 2012-01-16, 08:44 Potrzebuje opinii nauczyciela
Witam.
Nie wiem czy pisze w dobrym temacie. Poczatkowo chcialam to umiescic w kąciku uczniowskim, ale doszłam do wniosku, że tam mogę dostać więcej opinii od uczniów niż od nauczycieli. W każdym razie jeśli błędnie wybrałam temat to wybaczcie.
Jestem studentką pierwszego roku pedagogiki. I mam do napisania referat na temat: Jak myśleć jak pedagog. Nie szukam tu odpowiedzi bo nie chce iść na łatwiznę. Ale aby urozmaicić swoją pracę chciałabym poznać też opinię osób już uczących i mających doświadczenie, co według Was znaczy 'myśleć jak pedagog'. Jesli ktos sie wypowie, prosze tez o ewentualna zgodę na zamieszczenie cytatu, bądź skorzystanie z czyjejś myśli w mojej pracy.
Z góry dziękuje i liczę na pomoc, bo to dla mnie ważne.
Pozdrawiam,
Ola
katty
Przedmiot nauczania: Język angielski
Wiek: 27 Dołączyła: 14 Maj 2008 Posty: 428 Skąd: mazowieckie
Post nr 2, Wysłany: 2012-01-16, 15:08
Studentko, domyślam się, że w tym zadaniu chodzi o to, żebyś to Ty się zastanowiła, jak myśleć jak pedagog i potem Wasze pomysły zostaną poddane analizie i weryfikacji.
no w pewnym sensie o to chodzi ale wpadlam na taki pomysl, zeby urozmaicic swoja prace i oprocz swojej opinii na ten temat, dodac rowniez opinie osób, które juz uczą. dlatego od razu prosilam o zgode na zamieszczenie wypowiedzi w swojej pracy.
Basso profondo
Post nr 4, Wysłany: 2012-01-16, 18:22
Pedagog w sensie nauczyciel dowolnej specjalności?
_________________ Nemo suo iure uti debet, ut alteri laedat.