Scenariusz przedstawienia o uzależnieniu od komputera

prośby o namiary na plany wynikowe, konspekty i inne materiały

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Hersylia
Posty: 31
Rejestracja: 2009-05-17, 12:43
Kto: uczeń
Lokalizacja: podlaskie

Scenariusz przedstawienia o uzależnieniu od komputera

Postautor: Hersylia » 2011-01-04, 15:25

Witam!

Jak wiecie nie jestem nauczycielką, ale moja klasa występuje w apelu z okazji Walentynek i szukamy pewnego przedstawienia na temat rodziny, w którym grałam w podstawówce/gimnazjum (dokładnie nie pamiętam.

Opiszę je może pokrótce. Występowali tam tata, mama i dwie córki. Mama całymi dniami przesiadywała przed komputerem, a tato przed telewizorem. Zaczęło się od tego, że tato zadał mamie pytanie: "cześć kochanie, co na obiad?" (czy coś w tym rodzaju), a mama odparła tacie, że obiadu nie będzie, bo musi siedzieć przed komputerem. Później tato oglądał mecz, i mówił np. "ej no, słupek, co za matoły". Były tam też piosenki z reklam śpiewane przez córki, takie jak "Polopiryna S" czy "Kukurydza Bonduelle".

Na pewno macie to przedstawienie bo było dość popularne, ale jako że konkretne urywki słabo pamiętam, wyszukiwarka nic mi nie pokazuje (acz kiedyś znalazłam je przez wyszukiwarkę, więc na pewno istnieje). Pomożecie :-)?

Art.3.9.UoSO
Posty: 661
Rejestracja: 2009-09-13, 23:19
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Scenariusz przedstawienia o uzależnieniu od komputera

Postautor: Art.3.9.UoSO » 2011-01-06, 16:23

zapytaj na nk, może znajdziesz tamtych aktorów. Razem złożycie do kupy i będzie scenariusz, że ho ho ho! A może zrobicie remake.

Hersylia
Posty: 31
Rejestracja: 2009-05-17, 12:43
Kto: uczeń
Lokalizacja: podlaskie

Re: Scenariusz przedstawienia o uzależnieniu od komputera

Postautor: Hersylia » 2011-01-06, 17:24

matmanamaksa pisze:zapytaj na nk, może znajdziesz tamtych aktorów. Razem złożycie do kupy i będzie scenariusz, że ho ho ho! A może zrobicie remake.