WYWIAD DLA NAUCZYCIELI

prośby o namiary na plany wynikowe, konspekty i inne materiały

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

studentkaReso
Posty: 1
Rejestracja: 2010-12-21, 17:30
Kto: student
Lokalizacja: opolskie

WYWIAD DLA NAUCZYCIELI

Postautor: studentkaReso » 2010-12-21, 19:33

Witam!
W ramach zajęć z Pedeutologii muszę przeprowadzić 2 wywiady z nauczycielami szkół ponadgimnazjalnych, na temat: Współczesne problemy nauczycieli. W związku z tym mam ogromną prośbę, żeby ktoś mi pomógł i odpowiedział na kilka pytań.
Poniżej zamieszczam wywiad, na który można odpowiedzieć tutaj lub drogą e-mailową na sabina.wr@gmail.com.


KWESTIONARIUSZ WYWIADU DLA NAUCZYCIELI
Jestem studentką I roku studiów magisterskich uzupełniających na kierunku Pedagogika Resocjalizacyjna. W ramach zajęć z Pedeutologii przeprowadzamy badania dotyczące współczesnych problemów nauczycieli. Kwestionariusz wywiadu jest anonimowy. Dziękuję za wypełnienie.

1. Co jest dla Pana(i) największym problemem w zawodzie nauczyciela?






2. Jak liczebność klasy wpływa na Pana(i) pracę w grupie?






3. Z jakimi problemami dotyczącymi zachowania uczniów boryka się Pana(i) w swojej pracy?






4. Czy spotkał(a) się Pan(i) w swojej pracy z brakiem szacunku ze strony uczniów i jak to się objawia?






5. Czy szkoła stwarza Panu(i) odpowiednie warunki do pracy z uczniami? Jak to wpływa na efektywność nauczania?






6. Jakie ma Pan(i) możliwości swojego rozwoju zawodowego?





7. Co może Pan(i) powiedzieć na temat zarobków w szkolnictwie?






8. Jak zmiany w programie nauczania wpływają na Pana(i) pracę?







9. Co Pan(i) sądzi o odbiorze społecznym zawodu nauczyciela?







10. Jak Pan(i) ocenia obciążenie zdrowotne wynikające z pracy nauczyciela?






11. Jak wygląda Pan(i) współpraca wychowawcza z rodzicami uczniów?







12. Czy uważa Pan(i), że nauczyciel jest zbytnio obciążony „pracą papierkową”? Proszę uzasadnić swoją odpowiedź.