anno
Przedmiot nauczania: Inne
Post nr 1, Wysłany: 2010-06-30, 21:25 Czy to normalne, żeby nauczyciel wspomagający??? !!!
Mam pytanie, - problem dotyczący prowadzenia zajęć w swojej klasie. Jestem nauczycielem wspomagającym w klasie integracyjnej w edukacji wczesnoszkolnej. W przyszłym roku szkolnym obejmę 3 już 3 klasę i mam pewien problem wynikający mianowicie z przydziału obowiązków. Wyobraźcie sobie, że dyrekcja nie dała mi żadnych godzin rewalidacji ponieważ w 1 klasie byłam na religii, na informatyce i języku zo dawło mi 6 godzin i przez to miałabym już za dużo = 24 godz , bo wiadomo koleżanki źle patrzą , po czym w drugiej klasie zabrano mi już te godziny na poczet ucznia, którego wysłałam na nauczanie indywidualne ze względu na duże sprzężenia i ogromne niedowidzenie, i niepełnosprawność, więc dodano mi do pensum 6 godz., a godziny religii i reszty przejął inny nauczyciel wspomagający. Ale to nie koniec historii, ponieważ przyszła w połowie roku koelżanka z urlopu i pani dyrektor obwieściał na radzie wszem i wobec, że zabiera mi te godziny i zostaje na czystym pensum na poczet tej koleżanki. ale to jeszcze nic, bo wszystkie rewalidacje jakie mam w klasie, a jest ich 8 godzin mają inne nauczycielki oprócz mnie. W tej chwili dyrekcja wręczyła mi przydział godzin - taki przybliżone, na którym nadal mam tylko 18 godzin, żadnej rewalidacji mimo, że jestem wiodącym nauczycielem wspomagającym , CZY TO JEST NORMALNE, CZY TO REGULUJĄ JAKIEŚ PRZEPISY, BO UWAŻAM, ŻE TO JEST COŚ NIENORMALNEGO , PROSZĘ O POMOC
A te osoby, które dostały rewalidacje - mają pensum czy również nadgodziny? Bo jeśli z rewalami wyciągają 18 godzin, to dla mnie to po prostu uczciwe - aby wszyscy mieli po mniej więcej tyle samo, dlaczego mają być równi i równiejsi?
Post nr 3, Wysłany: 2010-07-01, 08:08