Nie znam treści orzeczenia, więc trudno się wypowiadać na ten temat. W orzeczeniu są zalecenia. Jeśli jest wpisane, że nauczanie powinno odbywać się na terenie szkoły, to tak należy je realizować. Rodzice mogą zwrócić się z pisemnym wnioskiem do dyrektora szkoły o zmianę organizacji nauczania indywidualnego.
przeczytaj rozporządzenie odnośnie nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim -> na stronie menis znajdziesz wszystko http://www.men.gov.pl/ind...mowa&Itemid=131
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez nike33 2010-05-18, 21:13, w całości zmieniany 2 razy
jestem laik, przyznaję, ale nie rozumiem czegoś: gimnazjalistę ma uczyc wszystkiego pedagog specjalny? Ma do tego kwalifikacje? Takie dziecko w szkole jest przecież uczone przez nauczycieli przedmiotu, ma dostosowany program, ale uczą go polonista, matematyk, przyrodnik, historyk - pedagog wspiera dziecko i nauczyciela (tak przynajmniej jest w klasach integracyjnych(
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić.
Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy od tego,
który jest tylko realistą."
Post nr 21, Wysłany: 2010-11-16, 19:31 Kto musi napisać indywidualny program dla ucznia
Prowadzę rewalidację z surdopedagogiki i oczywiście napisałam indywidualny program zajęć z uczniem, ale ostatnio na szkoleniu Rady Pedagogicznej panie z PZG powiedziały, że taki program musi napisać każdy nauczyciel, który ma z chłopcem lekcje, czyli poszczególni przedmiotowcy. Oni są w szoku, a ja nie wiem czy faktycznie mają taki obowiązek. Dyrektor również czeka na moją odpowiedź więc bardzo proszę o pomoc.
B Z D U R A!!!