Awans zawodowy, publikacje nauczycieli, nauczyciele
Strona głównaForumSklep

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: renati23
2009-11-04, 18:58
Pomocy!!! Klasa terapeutyczna w pierwszym roku pracy :(
Autor Wiadomość
NanaMaster 

Przedmiot nauczania: Język angielski
Post nr 1, Wysłany: 2009-10-26, 22:41   Pomocy!!! Klasa terapeutyczna w pierwszym roku pracy :(

Chciałam spytać czy dyrekcja szkoły ma prawo dać nauczycielowi stażyście z języka angielskiego klasę terapeutyczną. Dostałam taką właśnie klasę, mam z nią 3 razy w tygodniu, zupełnie sobie z nimi nie umiem poradzić, uczniowie z tej klasy mają albo opinię lub orzeczenie albo są drugoroczni.
Chciałam dodać, że uczę w gimnazjum, nie mam doświadczenia, a od razu zostałam rzucona na głęboką wodę. Moja opiekunka stażu twierdzi, że nie powinnam mieć takiej klasy na stażu, czy to prawda? Czy są określone gdzieś jakieś prawa i obowiązki dla nauczycieli stażystów? Proszę o pomoc jeśli ktoś cokolwiek wie na ten temat, gdzie lub do kogo ewentualnie mogłabym się zwrócić z tym problemem, czy kuratorium mogłoby mi pomóc np??

ala.forum 

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Post nr 2, Wysłany: 2009-10-28, 17:47   

jeden plus - przynajmniej się na przyszłośc zahartujesz

1K8 

Post nr 3, Wysłany: 2009-10-28, 18:39   

najlepiej zadzwonic to kuratorium, zajedziesz sie i stracisz motywacje do pracy. To jest glowny argument przemawiajacy za tym by zabrano ci te klase.

NanaMaster 

Post nr 4, Wysłany: 2009-10-28, 23:02